Hallo Tweakers,
met de search functie kwam ik er niet uit. Ik heb een zeer raar probleem met powerdvd 6.0. Wanneer ik dvds afspeel van mijn dvdspeler schokt het beeld en audio. Wanneer ik een dvd afspeel vanaf de harde schijf werkt powerdvd prima. Het rare is dat WMP de dvds prima afspeelt.
Ik heb sinds kort de nieuwe moederbord drivers voor Nvidia geinstalleerd versie:
nForce_5.10_WinXP2K_WHQL_international
Sindsdien schokt Powerdvd. Ik wil de drivers niet terug zetten naar de oudere versie want dan mis ik het vernieuwde control panel van Nvidia.
Wat heb ik al gedaan?:
1) Ik heb powerdvd 6.0 gepatched naar de nieuwste versie 6.00.1417
2) Mijn DVD-Rom speler staat op Ultra DMA 2
3) Bij IDE ATA/ATAPI Controllers staat nu Nvidia Nforce2 Ata controller (v2.6)
4) Nieuwe videokaart drivers van ATI: wxp-w2k-catalyst-8-121-050322a-022141c
5) Hardware acceleratie geactiveerd/gedeactiveerd in powerdvd maakt geen verschil.
6) Veel gegoogeld.
Zijn er nog extra instellingen in de bios die mij kunnen helpen? De IDE Aparaten worden namelijk aangestuurd via de bios. Ik heb een paar weken terug een bios reset moeten doen ivm een foutieve OC..
Ik ben de weg even kwijt. Wie o Wie helpt mij uit de brand?
met de search functie kwam ik er niet uit. Ik heb een zeer raar probleem met powerdvd 6.0. Wanneer ik dvds afspeel van mijn dvdspeler schokt het beeld en audio. Wanneer ik een dvd afspeel vanaf de harde schijf werkt powerdvd prima. Het rare is dat WMP de dvds prima afspeelt.
Ik heb sinds kort de nieuwe moederbord drivers voor Nvidia geinstalleerd versie:
nForce_5.10_WinXP2K_WHQL_international
Sindsdien schokt Powerdvd. Ik wil de drivers niet terug zetten naar de oudere versie want dan mis ik het vernieuwde control panel van Nvidia.
Wat heb ik al gedaan?:
1) Ik heb powerdvd 6.0 gepatched naar de nieuwste versie 6.00.1417
2) Mijn DVD-Rom speler staat op Ultra DMA 2
3) Bij IDE ATA/ATAPI Controllers staat nu Nvidia Nforce2 Ata controller (v2.6)
4) Nieuwe videokaart drivers van ATI: wxp-w2k-catalyst-8-121-050322a-022141c
5) Hardware acceleratie geactiveerd/gedeactiveerd in powerdvd maakt geen verschil.
6) Veel gegoogeld.
Zijn er nog extra instellingen in de bios die mij kunnen helpen? De IDE Aparaten worden namelijk aangestuurd via de bios. Ik heb een paar weken terug een bios reset moeten doen ivm een foutieve OC..
Ik ben de weg even kwijt. Wie o Wie helpt mij uit de brand?
[ Voor 9% gewijzigd door markweb4871 op 09-05-2005 21:43 ]