Ik heb zelf een Lacie 200GB Porsche drive om mijn beide pc's (160 en 40GB) netjes te backuppen. Iedereen zeurt hier op GoT echter dat hij zijn/haar data kwijt is na een hd-crash. Ben ik de enige die bereid is om 150 euro uit te geven aan een beetje veiligheid?
Ik backup altijd gewoon met Windows Backup, koppel dan de externe schijf af en berg hem veilig op aan de andere kant van het huis.
Ik zou dus wel eens willen weten:
- Gebruik je een externe schijf om je gegevens veilig te stellen bij een ontploffende voeding/blikseminslag enz.?
- Zonee, waarom niet?
- Welke schijven gebruiken jullie?
- Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
- Met welk programma backuppen jullie?
En andere info uiteraard.
Mijn bedoeling is hier een centraal topic van te maken over backuppen, in een poging het aantal meldingen 'Mijn HD is gecrasht, data weg
' te verminderen
Ik backup altijd gewoon met Windows Backup, koppel dan de externe schijf af en berg hem veilig op aan de andere kant van het huis.
Ik zou dus wel eens willen weten:
- Gebruik je een externe schijf om je gegevens veilig te stellen bij een ontploffende voeding/blikseminslag enz.?
- Zonee, waarom niet?
- Welke schijven gebruiken jullie?
- Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
- Met welk programma backuppen jullie?
En andere info uiteraard.
Mijn bedoeling is hier een centraal topic van te maken over backuppen, in een poging het aantal meldingen 'Mijn HD is gecrasht, data weg
[/URL]