Ik ben sinds een week bezig een nieuwe pc te bouwen. maar nou heb ik alles af alles geinstalleerd. en nou heb ik problemen met me videokaart ( GIGABYTE GV-NX66T128VP )denk ik.
als ik gewoon in windows zit hapert me beeld steeds.
maar me muis stopt met alles, beeld stopt, dan gaat me TFT uit, dan ga ie weer aan, dan na 2 seconden begint het weer. en soms gaat het zo ver door dat me TFT zelfs aangeeft dat de kabel niet is aangesloten.
me scherm instellingen staan niet te hoog, maakt helemaal niks uit als ik er iets aan verander,
alleen in VGA mode van windows doet hij het gewoon goed.
maar ik heb dus een pci kaart erin gegooid en dan is er niks aan de hand.
ik heb alles geupdate
alle goede drivers als het goed is
Bios is geupdate
Heb het gevoel dat het aan me voeding ligt, maar zelfs alles ik alleen me HDD aansluit dan heb ik nog het probleem
ik heb veel problemen op het begin gehad met Acpi en PnP dat het niet correct liep, dat steeds als ik een usb apparaat gebruikte dat mijn scherm mooi blauw werd met een melding over IRQ en iets met me USB . ( ben het ff kwijt
, als het nuttig is om te weten dan kan ik het creeren )
Dit is mijn bouwwerk
Intel 630 ( 3.0 Ghz )
Asus P5GDC- Deluxe Intel 915P chipset Intel LGA775 Pentium 4 CPU
gigabyte GV-NX66T128VP ( 128 MB 6600GT PCI-e )
WD 2000JD ( 200 GB - SATA )
Arctic Cooling Silentium T2 - 350 Watt
Acer 1914ms ( 19 inch
)
als ik gewoon in windows zit hapert me beeld steeds.
maar me muis stopt met alles, beeld stopt, dan gaat me TFT uit, dan ga ie weer aan, dan na 2 seconden begint het weer. en soms gaat het zo ver door dat me TFT zelfs aangeeft dat de kabel niet is aangesloten.
me scherm instellingen staan niet te hoog, maakt helemaal niks uit als ik er iets aan verander,
alleen in VGA mode van windows doet hij het gewoon goed.
maar ik heb dus een pci kaart erin gegooid en dan is er niks aan de hand.
ik heb alles geupdate
alle goede drivers als het goed is
Bios is geupdate
Heb het gevoel dat het aan me voeding ligt, maar zelfs alles ik alleen me HDD aansluit dan heb ik nog het probleem
ik heb veel problemen op het begin gehad met Acpi en PnP dat het niet correct liep, dat steeds als ik een usb apparaat gebruikte dat mijn scherm mooi blauw werd met een melding over IRQ en iets met me USB . ( ben het ff kwijt
Dit is mijn bouwwerk
Intel 630 ( 3.0 Ghz )
Asus P5GDC- Deluxe Intel 915P chipset Intel LGA775 Pentium 4 CPU
gigabyte GV-NX66T128VP ( 128 MB 6600GT PCI-e )
WD 2000JD ( 200 GB - SATA )
Arctic Cooling Silentium T2 - 350 Watt
Acer 1914ms ( 19 inch