Toon posts:

[Lagg] in online gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zit hier in een netwerk van 2 gebruikers: 2 computers 1 router 1 splitter I think.
Nu ben ik me eige baas op deze computer met 1 account en op die andere computer staan 4 accounts waar er 3 worden gebruikt.
Nu zit ik met een lagg-issue:
Als mijn broer op zijn account beetje bezig is ( niet download ) zeg hij, en ik zit online te gamen dan heb ik te maken met een zeer slechte connectie ( meestal Ping 300 ) wat wel LAGG wordt genoemt ( onder de online gamers hier )
Als ik hem uit het netwerk kick, zijn netwerkkabel uit router trek, dan is de connectie weer normaal.
Wat kan ik hier nu tegen doen? verbruikt hij teveel internet en lijdt mijn connectie daaronder? of staat die pc gewoon vol met spyware? Tell me please :)
BvD :Y)

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-05 10:41
Netlimiter gebruiken. Dan kan je zijn bandbreedte beperken! Zoek maar in de search zou ik zeggen. Je zult genoeg vinden :)

Zoals: Bandbreedte verdelen

[ Voor 32% gewijzigd door IJnte op 09-05-2005 20:22 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-05 16:11
(jarig!)
je zou het netwerk eigenlijk eens moeten monitoren bij je broer of dividen van netwerk instellen (gaat bij duurdere routers)

Specs

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:56
of je installeert gewoon een firewall (Tiny Personall Firewall bijv.) waarmee je kan zien hoeveel kbps een programma verbruikt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
IJnte schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:20:
Netlimiter gebruiken. Dan kan je zijn bandbreedte beperken! Zoek maar in de search zou ik zeggen. Je zult genoeg vinden :)

Zoals: Bandbreedte verdelen
Moet ik het progje op "zijn" pc installeren.. ? en moet ik nog wat speciaals instellen want als ik het progje hier opstart weet ik niet echt wat ik moet configureren..
EDIT: iemand die wilt reageren op me vraag??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 21:18 ]

Verwijderd

Wat kan ik hier nu tegen doen? verbruikt hij teveel internet en lijdt mijn connectie daaronder? of staat die pc gewoon vol met spyware? Tell me please :)
Zo werkt het hier dus niet. Wij gaan jou niet vertellen wat er mis is met je computer/netwerk, dat mag je zelf uitzoeken. Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy - Network Troubleshooting
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.