Toon posts:

KT7RAID BIOS stuk??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vandaag m'n nieuwe systeem in elkaar geschroefd (nou ja, een aantal nieuwe onderdelen, de rest overgenomen uit m'n ouwe sys), doet ie het ook helemaal enzo, wil ik, om even van alles het nieuwste erin te hebben (qua drivers enzo dan) de BIOS flashen naar de WW versie, gaat dat ook nog eens prima (zoals verwacht), ga ik rebooten, presteert dat ding het om vier keer lang te gaan piepen, geen beeld te geven, om zich vervolgens uit te schakelen :(
Uiteraard daarna geprobeerd alle kaarten behalve VGA eruit te frotten, en dan nog een keer opstarten, geheugen eruit en weer erin, zelfde probleem, CMOS gereset, maar nog hetzelfde probleem.. Is nou mijn BIOS stuk, of zou er iets anders mis kunnen zijn? Raar vind ik het sowieso, omdat het flashen op zich dus wel goed ging.. Ik hoop dat iemand duidelijkheid kan geven..

Zie sig voor m'n systeem...

HELP!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Die piepjes betekenen volgens mij dat je geheugen niet kan worden aangestuurd... maar voor de rest.. Ik denk dat je een nieuwe bios moet kopen of iemand moet zien te strikken die je bios opnieuw wil flashen.. sterkte.