Ik heb laatst een spiksplinternieuwe oude iBook G3 op de kop kunnen tikken voor een superzacht prijsje. Nu heb ik hem geupdate maar dit is maar tot versie 10.2.8 . Ik zou graag echter upgraden naar 10.3 of naar 10.4 ... nu heb ik gezien dat er ook nog bonnetjes bijzitten voor updates, zijn die nog geldig? Of is er een andere mogelijkheid (liefst gratis) om mijn OSX te upgraden?
Aan die bonnetjes heb je niks. Dat is alleen handig als je Mac koopt en er komt net een nieuwe versie van het OS uit. Om OS X (legaal) te upgraden naar 10.3 of 10.4 zou je het toch echt moeten kopen. Als je student bent kun je dat nog met onderwijskorting doen, dan betaal je 89,25 i.p.v. 125 euro.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Gratis kan je wel vergeten. Wat je met die bonnetjes kan is me altijd al een raadsel geweest, voor zover ik weet krijg je er geen korting mee bij aanschaf van een nieuw OS of iets dergelijks.
Dus ik denk dat je gewoon naar de winkel zal moeten gaan om 10.4 te kopen, zonder korting..
Dus ik denk dat je gewoon naar de winkel zal moeten gaan om 10.4 te kopen, zonder korting..
Goh dat is echt wel balen...
Dan ga ik mij misschien tijdelijk moeten beroepen op een minder legale versie tot ik genoeg geld heb om de Tiger aan te schaffen ...
Dan ga ik mij misschien tijdelijk moeten beroepen op een minder legale versie tot ik genoeg geld heb om de Tiger aan te schaffen ...