[XP] Blokkeringen files :S

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Hallo, tot mijn verbazing is na een reboot, als iemand mij bijvoorbeeld een MP3 stuurt met msn en ik op openen klik, word die geblokkeerd en kan ik de mp3 vervolgens nergens meer vinden, nu zie ik bij eigenschappen dit: http://www.geocities.com/tiduz2001/naamloos.JPG Enige mogelijkheid om dit uit te schakelen?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:02
msn 7.0?

Specs

• Tiduz
yep, de nieuwe update vandaag gedownt, ligt het daaraan? dan doe ik wel system restore want het irriteerd me heel erg

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Verwijderd

Er bestaan hiervoor patches die deze blokkering kunnen opheffen, maar omdat ze tegenstrijdig zijn met Microsoft's End User License Agreement en dus illegaal zijn (omdat ze vanalles aanpassen aan de originele MSN Messenger) worden ze beter niet vernoemd op GoT. Even Googlen naar MSN tools kan je verder helpen.

• Tiduz
ok, bedankt voor alle hulp

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:52:
Er bestaan hiervoor patches die deze blokkering kunnen opheffen, maar omdat ze tegenstrijdig zijn met Microsoft's End User License Agreement en dus illegaal zijn (omdat ze vanalles aanpassen aan de originele MSN Messenger) worden ze beter niet vernoemd op GoT. Even Googlen naar MSN tools kan je verder helpen.
Ik weet niet in hoe verre dit illegaal is...
Ik heb even gezocht naar de site waar het vandaag komt, en er zijn enorm veel vermeldingen hier op GoT, dus probeer dit eens: click

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1