Toon posts:

[XP] Norton Ghost 7.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pfoei ik zit me maar te zoeken en iedereen heeft het maar over onder dos images maken en ghost.exe gebruiken, maar ik heb nu dus norton ghost 7 geïnstalleerd en die zet nergens een ghost.exe file neer!!!! V2iconsole.exe start het programma op waarmee ik backups kan maken en hij maakt ook een backup van de C schijf allemaal vanuit windows!!!

Mijn vraag is nou, wat klopt er niet, of is er niks aan de hand???

1 Ik wil weten of deze image betrouwbaar is
2 en hoe ik die image weer kan terugzetten. Als ik met norton ghost in windows aan de slag ben lijkt het me sterk dat ik mijn c schijf kan laten overschrijven!!!!??? En dos files zitten er niet bij????

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:35
Hmm, als je de tutorials had bekeken had je gezien dat de image gewoon betrouwbaar is. Hij gaat ook niet vanuit windows de c schijf overschrijven, maar maakt een virtuele partitie aan, waarvan ghost boot (hij reboot dus) en dan vanaf die partitie een restore op je c disk maakt...

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat een hoop vragen hier uit tutorials hadden kunnen worden gehaald, maar aangezien ik een beetje misleid werd door alle topics hierover die het constant maar over ghost.exe en dos hebben was ik bang dat er iets niet goed was gegaan met installeren ofzo. Tanx voor je reply, ik ga lekker backupen en over een half jaartje ofzo weer een lekkere cleane install terugzetten.