Tsja, dit had je in het boekje van je iPod kunnen lezen

Er is trouwens een hele goede reden waarom dit niet compatible is. HFS (Apple's filesystem) is in alle opzichten superieur aan FAT32 (het filesystem voor een "Windows" geformatteerde iPod). Het ondersteunt uitgebreide attributen, permissies, links en het fragmenteert niet.
Helaas is er voor Windows geen mogelijkheid om een HFS filesystem driver te schrijven, omdat dit gedeelte van de programmer's interface niet is vrijgegeven.
Voor in het vervolg zou ik je toch eens aan willen raden om wat meer te zoeken, en als je dan een topic opent, om daar dan wat meer informatie in te verwerken, zodat mensen je beter kunnen helpen.
Tot slot wil ik je nog even welkom heten hier op GoT

Ik zou je nog aan willen raden om even de
Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen, waar je onder andere zult vinden dat we liever niet zien dat je 2 keer onder elkaar post (daar is de edit knop voor), en dat wij Tweakers elkaar permanent de groeten doen, en je dat dus niet telkens onder je post hoeft te zetten
Ik doe dit topic nu op slot, omdat je zelf wel met Google had kunnen vinden dat Windows geen Mac-formatted iPods kan lezen (andersom wel) en ik wens je er verder veel succes mee