Toon posts:

Ipod rip

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand enig idee hoe je de iPod van iemand anders leeg kan rippen. Ik heb Copypod gekocht, maar dat schijnt enkel bij je eigen je iPod te werken.

Dank jullie wel voor jullie reactie'
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-10 22:50
progje podplayer werkt erg goed vind ik. Maar er zijn zat alternatieven hoor, makkelijk te vinden met google.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, heb je enig idee of het ook gratis kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
dat is gratis hoor

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:42

franssie

Save the albatross

verborgen mappen laten zien en op zoek gaan op de gemounte hardeschijf :P

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op Google gezocht, wellicht dat ik blind ben of niet technisch genoeg, maar een programma om iemand anders z'n iPod te rippen ben ik op GOOGLE nog niet tegengekomen!!

Hebben jullie namen van programma's en URL's voor mij?

thanx a lot!
martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb Copypod, maar hij laad de iPod niet heen, of beter; hij herkent 'm niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Je moet maar eens kijken op ipodlounge. Hier zijn een paar linkjes...waaronder die van pod player en ephpod.

http://www.ipodlounge.com...s/comments/pod-player-12/

http://www.ipodlounge.com...-beta-windows-2000-nt-xp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:06
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:03:
Ik heb op Google gezocht, wellicht dat ik blind ben of niet technisch genoeg, maar een programma om iemand anders z'n iPod te rippen ben ik op GOOGLE nog niet tegengekomen!!

Hebben jullie namen van programma's en URL's voor mij?

thanx a lot!
martijn
Ik denk dat je eerst je zoekquery eens aan moet passen - Ipod rippen is niet echt de juiste terminologie denk ik.

Zoek op bijvoorbeeld:

http://www.google.nl/sear...pod+muziek+kopieren&meta=

Lijkt me handiger 8)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipod agent van Podsoft.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voel me een beetje een sukkel, maar met zowel Copypod als Pod Player als Pod Agent herkent het systeem de vreemde iPod niet!

Hebben jullie enig idee hoe het systeem de iPod (die niet op mijn computer geregistreerd staat) herkent?

thanx again
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb Podplayer gedownload en uitgetest met mijn eigen iPod en dat werkt TOP! Maar wanneer ik de vreemde iPod aan mijn laptop hang, dan herkent Podplayer de speler niet...

Wat kan hier de oorzaak van zijn. Hebben jullie een oplossing?

thanks
Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Euh. dat kan toch gewoon met Ephod? Link -> http://www.ephpod.com/ Gratis en goed.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Misschien dat de iPod geformatteerd is voor een mac ipv windows (of andersom) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Laurens,

Ja, dat klopt. De iPod is volgezet door Mac. Moet ik de iPod dan formatteren of ben ik dan alles kwijt?

dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:44:
Hallo Laurens,

Ja, dat klopt. De iPod is volgezet door Mac. Moet ik de iPod dan formatteren of ben ik dan alles kwijt?

dank je
ik weet dat de mac en windows elkaar niet kunnen lezen. Dus als je je Mac iPod windows formatteerd is alles weg en kan je 'm alleen nog maar met windows gebruiken en andersom.

als je de muziek toch wilt kopieeren kan je dat het beste tussen de mac en pc zelf doen.. over netwerk, externe harddisk, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Heb je een mac of een pc ? Want een windows geformateerde iPod werkt op de Mac, dus ik denk dat je een Windows computer hebt. Als het geval is dat jou vriend een Mac geformateerde iPod heeft zal dit helaas niet gaan, tenzij hij zijn iPod formateerd op een windows computer. Dus helaas..

[ Voor 13% gewijzigd door Suaver op 09-05-2005 20:01 ]

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan doe ik dat! Dank je voor je hulp

Fijne avond
martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De iPod van die vriend van mij is inderdaad Mac geformatteerd! Ongelofelijk eigenlijk dat het niet compatable is met elkaar

dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
het makkelijkste is toch gewoon via zoeken de iPod als schijf selecteren en invullen : zoeken op *.mp3
en instellen dat hij ook verborgen mappen scant..

klaar ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

kenny89 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:55:
het makkelijkste is toch gewoon via zoeken de iPod als schijf selecteren en invullen : zoeken op *.mp3
en instellen dat hij ook verborgen mappen scant..

klaar ! :D
Ja inderdaad zo ga ik ook altijd te werk :-) Maar het probleem is hij kan de Mac geformateerde iPod niet bewerken op een Windows computer.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan echt geen mogelijkheid om een Mac geformatteerde iPod via Windows te kraken en leeg te halen, zonder dat je daarvoor een Mac nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Nee,want hij is heel anders geformateerd dat kan echt niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:53:
De iPod van die vriend van mij is inderdaad Mac geformatteerd! Ongelofelijk eigenlijk dat het niet compatable is met elkaar

dank je wel
Tsja, dit had je in het boekje van je iPod kunnen lezen :)
Er is trouwens een hele goede reden waarom dit niet compatible is. HFS (Apple's filesystem) is in alle opzichten superieur aan FAT32 (het filesystem voor een "Windows" geformatteerde iPod). Het ondersteunt uitgebreide attributen, permissies, links en het fragmenteert niet.
Helaas is er voor Windows geen mogelijkheid om een HFS filesystem driver te schrijven, omdat dit gedeelte van de programmer's interface niet is vrijgegeven.

Voor in het vervolg zou ik je toch eens aan willen raden om wat meer te zoeken, en als je dan een topic opent, om daar dan wat meer informatie in te verwerken, zodat mensen je beter kunnen helpen.

Tot slot wil ik je nog even welkom heten hier op GoT :w
Ik zou je nog aan willen raden om even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen, waar je onder andere zult vinden dat we liever niet zien dat je 2 keer onder elkaar post (daar is de edit knop voor), en dat wij Tweakers elkaar permanent de groeten doen, en je dat dus niet telkens onder je post hoeft te zetten :)

Ik doe dit topic nu op slot, omdat je zelf wel met Google had kunnen vinden dat Windows geen Mac-formatted iPods kan lezen (andersom wel) en ik wens je er verder veel succes mee :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.