[gadget dilemma] Samsung YH-J70 vs. Zen Portable Media Cente

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe Samsung YH-J70 aangeboden gekregen met 30% korting waardoor deze nog maar 270 euro kost!
Afbeeldingslocatie: http://www.postbank.nl/vgn/images/portal/cit_764/61/6/3113467602567_plaatje.jpg
[geen infopagina kunnen vinden]

Dat lijkt een pracht aanbieding, echter voor 80 euro meer kan ik een Zen Portable Media Center aanschaffen
Afbeeldingslocatie: http://www.creative.com/iss/images/products/headers/prod9882_hdr_1_6_1.jpg
Meer info

De Zen speler is veel groter, alleen deze heeft wel een tweemaal zo groot scherm en staat natuurlijk prachtig naast mijn windows media centre :)

Zijn er mensen die ervaring hebben met een (of beide) van de twee portable multimedia spelers? Ik zou graag ervaringen horen, als er mensen zijn die denken dat er voor 350 euro betere alternatieve zijn hoor ik dat uiteraard ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Luckyb: welkom op GoT :)
Voor de Zen is er al een topic: Creative Zen Portable Media Player
De reden dat deze dicht gaat kan je vinden in de sluitpost van een vergelijkbaar topic dat ook dicht is gegaan: Canaria in "Nieuw Mp3-speler, iRiver of Mpio??"

Voor de Samsung YH-J70 is nog geen topic hier. Maar er is met Google toch echt wel genoeg informatie over te vinden. En als je over dat apparaat op GoT wilt discussieren of een vraag erover wilt stellen, staat het je vrij een topic te openen. Wat er verwacht wordt van een startpost kan je wel afleiden uit de andere topics over mp3spelers.
Een uitgebreid voorbeeld (zoiets zou heel mooi zijn, maar hoeft niet): Het Creative Zen Micro topic deel 2
Minimaal de specificaties en wat plaatjes, eventueel wat achtergrondinformatie die je kunt vinden, liefst met vermelding waar je die hebt gevonden door een linkje en het is al ok.
Succes!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.