Toon posts:

Videokaart RMA verpakking probleem..

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn videokaart (6800 gt) die ik gekocht heb bij Empc.nl is kapot. Nu wil ik het opsturen en heb dus de RMA formulier ingevuld. Maar ik kreeg een e-mail terug en er staat:

De zending dient voldoende gefrankeerd, in originele verpakking met alle bijbehorende componenten binnen 8 dagen bij ons afgeleverd te zijn.

Maar ik heb de videokaart verpakking niet eens meer ;( En ik hoop dat ik de andere onderdelen ook niet kwijt ben ofzo. Maar mijn vraag is nu aan degene die iets ge-RMA-ed hebben naar Empc en zonder originele verpakking hebben gestuurd.

Heb jij zonder originele verpakking verstuurd en maakte ze daar een probleem van of niet? En is daardoor je product niet gerepareerd?

De winkel is nu gesloten, dus ik kan ze niet contacteren. En mijn vraag is frusterend voor mij ;(

*ik wist niet precies waar ik het topicje moest plaatsen, als het verkeerd is. Sorry ;) *

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bij Empc weet ik het niet (nooit zaken mee gedaan), maar bij andere bedrijven is het meestal geen probleem als je de originele verpakking niet meer habt. Als het gaat om een garantie-afhandeling, mag de winkelier ook niet van je verwachten dat je de verpakking hebt bewaard, dus je hebt gewoon recht op garantie.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:00
koraks schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:43:
Bij Empc weet ik het niet (nooit zaken mee gedaan), maar bij andere bedrijven is het meestal geen probleem als je de originele verpakking niet meer habt. Als het gaat om een garantie-afhandeling, mag de winkelier ook niet van je verwachten dat je de verpakking hebt bewaard, dus je hebt gewoon recht op garantie.
Mee eens en ik vind dat als een product kapot jij niet moet opdraaien voor transportkosten (binnen garantie periode red.), iig niet voor het hele bedrag. Tenzij dit natuurlijk in de voorwaarden/het regelement van winkel staat. Dan zou ik contact opnemen met fabriek of importeur :+

[ Voor 11% gewijzigd door asfaloth_arwen op 09-05-2005 18:47 ]

Specs

Verwijderd

Opzich hoef je alleen de kaart op te sturen. Mijn x800 had ik met doos en al terug gestuurd en ik kreeg ook precies dezelfde doos weer terug :P

Verzendkosten zijn (helaas) wel voor jouw.

Verwijderd

nee, je hoeft alleen de kaart op te sturen, als je een andere kaart wil, dan moet je wel alles teruggeven. ten minste, zo gaat het bij de meeste webshops.

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
Maakt zoals eerder gezegd weinig uit, zorg wel dat het netjes verpakt is, ( dus niet los in een grote doos gooien :P)
Pagina: 1