Mijn videokaart (6800 gt) die ik gekocht heb bij Empc.nl is kapot. Nu wil ik het opsturen en heb dus de RMA formulier ingevuld. Maar ik kreeg een e-mail terug en er staat:
De zending dient voldoende gefrankeerd, in originele verpakking met alle bijbehorende componenten binnen 8 dagen bij ons afgeleverd te zijn.
Maar ik heb de videokaart verpakking niet eens meer
En ik hoop dat ik de andere onderdelen ook niet kwijt ben ofzo. Maar mijn vraag is nu aan degene die iets ge-RMA-ed hebben naar Empc en zonder originele verpakking hebben gestuurd.
Heb jij zonder originele verpakking verstuurd en maakte ze daar een probleem van of niet? En is daardoor je product niet gerepareerd?
De winkel is nu gesloten, dus ik kan ze niet contacteren. En mijn vraag is frusterend voor mij
*ik wist niet precies waar ik het topicje moest plaatsen, als het verkeerd is. Sorry
*
De zending dient voldoende gefrankeerd, in originele verpakking met alle bijbehorende componenten binnen 8 dagen bij ons afgeleverd te zijn.
Maar ik heb de videokaart verpakking niet eens meer
Heb jij zonder originele verpakking verstuurd en maakte ze daar een probleem van of niet? En is daardoor je product niet gerepareerd?
De winkel is nu gesloten, dus ik kan ze niet contacteren. En mijn vraag is frusterend voor mij
*ik wist niet precies waar ik het topicje moest plaatsen, als het verkeerd is. Sorry