so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Er zit een functie lease time, zet deze van one week naar forever
heb ik al, daar ligt het ook niet aan volgens mij want ik kan ook niet in de admin komen als ie dood valt. Hij raakt echt in een soort coma ofzoasfaloth_arwen schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:54:
Er zit een functie lease time, zet deze van one week naar forever
Verwijderd
Ik zou maar op zoek gaan naar een firmware update.. ik heb met een linksys dergelijke problemen ook ondervonden in het verleden, dan was het ook even een kwestie van stekker eruit/erin en gaan.
Maar dit was dan niet elke week, eerder om de paar maanden. Echter na de laatste firwmare update bleef dit gewoon een jaar probleemloos draaien.
Maar dit was dan niet elke week, eerder om de paar maanden. Echter na de laatste firwmare update bleef dit gewoon een jaar probleemloos draaien.
dit heb ik ook gehad met smc 7004 vbr v2 , deze had ook op een moment verbindingslampjes branden terwijl er geen kabel zat in dat slot, deze heb ik omgeruildPiweD schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:55:
[...]
heb ik al, daar ligt het ook niet aan volgens mij want ik kan ook niet in de admin komen als ie dood valt. Hij raakt echt in een soort coma ofzo
Verwijderd
Heb precies hetzelfde ondervonden met mijn Linksys router. Firmware upgrade boodt inderdaad de oplossing. Sinds dien draait het allemaal als een zonnetjeVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:00:
Ik zou maar op zoek gaan naar een firmware update.. ik heb met een linksys dergelijke problemen ook ondervonden in het verleden, dan was het ook even een kwestie van stekker eruit/erin en gaan.
Verwijderd
bekend probleem bij veel van die SMC's, hij wordt te warm. voel maar eens aan de onderkant 
router op blokjes zetten zodat hij z'n warmte beter kwijt kan, of even garantie claimen.
@hieronder: is er een werkende firmware update voor? werd ook tijd
hoeveel van die dingen ik wel niet RMA heb zien gaan hiero
router op blokjes zetten zodat hij z'n warmte beter kwijt kan, of even garantie claimen.
@hieronder: is er een werkende firmware update voor? werd ook tijd
hoeveel van die dingen ik wel niet RMA heb zien gaan hiero
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 18:06 ]
Als het om de SMC 2804WBR router gaat (ik ken geen 2806 van SMC), dan moet je inderdaad de firmware updaten. Ik heb zelf ook die router en het was een bekend probleem van de exemplaren zoals ze uit de fabriek kwamen rollen. Op de website van SMC vind je de laatste firmware en die lost het probleem grotendeels op.
Andere verbteringen werden ook bereikt (door mij en anderen) door het uitschakelen van het wireless gedeelte (ik gebruik het zelf bijvoorbeeld toch niet), en zorgen voor een betere koeling (vooral de onderkant van de router kan nog heet worden, bij mij ligt hij daarom nu ondersteboven
)...
Andere verbteringen werden ook bereikt (door mij en anderen) door het uitschakelen van het wireless gedeelte (ik gebruik het zelf bijvoorbeeld toch niet), en zorgen voor een betere koeling (vooral de onderkant van de router kan nog heet worden, bij mij ligt hij daarom nu ondersteboven
Verwijderd
Gebruik je iets van P2P-software of andere downloadmeuk? Als dat zo is verklaart dat het vastlopen van je router.
Doodvallen is trouwens onmogelijk voor een router.
jah vastlopen danVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:05:
Gebruik je iets van P2P-software of andere downloadmeuk? Als dat zo is verklaart dat het vastlopen van je router.
P2P doe ik bijna nooit meer, ik heb wel een webserver draaien maar deze heeft ~3 hits per dag
me moeder zit alleen via wifiCpt.Morgan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:04:
Als het om de SMC 2804WBR router gaat (ik ken geen 2806 van SMC), dan moet je inderdaad de firmware updaten. Ik heb zelf ook die router en het was een bekend probleem van de exemplaren zoals ze uit de fabriek kwamen rollen. Op de website van SMC vind je de laatste firmware en die lost het probleem grotendeels op.
Andere verbteringen werden ook bereikt (door mij en anderen) door het uitschakelen van het wireless gedeelte (ik gebruik het zelf bijvoorbeeld toch niet), en zorgen voor een betere koeling (vooral de onderkant van de router kan nog heet worden, bij mij ligt hij daarom nu ondersteboven)...
op z'n kop zetten zal ik wel ff proberen, en anders actief koelen
tnx voor alle tips, kga het vnaaf ff proberen
Pagina: 1