Op deze pc met windows xp (2800+, 1024 mb ram, 160 gig) kan ik als ik de pc opstart een tijdje (circa 1 minuut) gewoon nergens op klikken. Hij is dan zeg maar nog aan het laden..... maar dat vind ik vreemd want hij is supersnel verder. De icoontjes staan allang al in beeld en je hebt echt het idee dat je kan beginnen maar je kan nergens op klikken ivm zandlopertje.
Na een tijdje (1 minuut) hoor ik het "gekraak" van de diskettedrive. Dan is hij klaar met laden en kan ik aan de slag. Dan komt tevens de norton anti virus scan icoon rechtsonder voor het eerst in beeld maar die heeft er naar mijn idee niets mee te maken.
Als dit allemaal gebeurt is, is de pc heerlijk snel en doet ie alles wat ik wil, maar die minuut extra in het begin vind ik erg vreemd en storend.
Enig idee hoe dit kan?
Na een tijdje (1 minuut) hoor ik het "gekraak" van de diskettedrive. Dan is hij klaar met laden en kan ik aan de slag. Dan komt tevens de norton anti virus scan icoon rechtsonder voor het eerst in beeld maar die heeft er naar mijn idee niets mee te maken.
Als dit allemaal gebeurt is, is de pc heerlijk snel en doet ie alles wat ik wil, maar die minuut extra in het begin vind ik erg vreemd en storend.
Enig idee hoe dit kan?