Toon posts:

[XP] Trage start pc, wel iconen, niks kunnen doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op deze pc met windows xp (2800+, 1024 mb ram, 160 gig) kan ik als ik de pc opstart een tijdje (circa 1 minuut) gewoon nergens op klikken. Hij is dan zeg maar nog aan het laden..... maar dat vind ik vreemd want hij is supersnel verder. De icoontjes staan allang al in beeld en je hebt echt het idee dat je kan beginnen maar je kan nergens op klikken ivm zandlopertje.

Na een tijdje (1 minuut) hoor ik het "gekraak" van de diskettedrive. Dan is hij klaar met laden en kan ik aan de slag. Dan komt tevens de norton anti virus scan icoon rechtsonder voor het eerst in beeld maar die heeft er naar mijn idee niets mee te maken.

Als dit allemaal gebeurt is, is de pc heerlijk snel en doet ie alles wat ik wil, maar die minuut extra in het begin vind ik erg vreemd en storend.

Enig idee hoe dit kan?

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Volgens mij is het tóch die norton :P gooi die er eens af en kijk wat er gebeurt ;)

Verwijderd

Topicstarter
stefan001 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:39:
Volgens mij is het tóch die norton :P gooi die er eens af en kijk wat er gebeurt ;)
in de search zag ik al dat t iets was met msconfig opstart tabblad. Maar daar heb ik niet zoveel verstand van. wat zou daar neit tussen moeten staan?

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:45:
[...]

in de search zag ik al dat t iets was met msconfig opstart tabblad. Maar daar heb ik niet zoveel verstand van. wat zou daar neit tussen moeten staan?
norton :P
ik bedoel: norton staat ertussen, dus deinstalleer dat ding, dan is ie ook uit msconfig weg :)

[ Voor 15% gewijzigd door stefan001 op 09-05-2005 23:36 ]

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Zelfde probleem hier tis norton antivirus dus no worry... ;) tis niks ernstigs :P tis gewoon een beetje zon waardeloze troep van norton omdat ze zonodig alles met stijl willen doen ;)

Try McAfee ;)... ook handig :P

//Creegfire

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-04 09:36
Tijdens het opstarten laad hij verschillende dingen, in msconfig of in het register kun je deze dingen deinstaleren of verwijderen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Pagina: 1