Toon posts:

Lotus organizer agenda bestanden kwijt door PDA!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn Pocket PC synchroniseer met Lotus Organizer 6.0 verwijderd deze alle afspraken ouder dan een maand! Ik gebruik Laplink PDAsync om alles te synchroniseren maar hierin kan ik niks instellen ook bij lotus kan ik niks instellen! Mijn bestand .org van lotus is zo'n 1,6 mb groot dus vermoed toch wel dat daar alle afspraken instaan die ouder dan een maand zijn! Maar ik kan deze niet terug halen!

Weet iemand hier een oplossing voor om:
1. Mijn bestanden in te zien die ouder dan een maand zijn
2. Voorkomen dat alle bestanden worden gedelete die ouder zijn dan een maand!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2005 12:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb lang genoeg gewacht voor een kickje lijkt mij :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Denk ik ook!

Ik gebruik zelf een Palm en Outlook, dus ben niet helemaal bekend met Lotus & PocketPC... maar ik vermoed dat er ergens in je sync-programma een optie zit om oude items te archiveren. Dit vanwege de beperkte ruimte op een PDA. Misschien is er bij die optie (als je hem kan vinden) ook is te vinden waar het archief wordt opgeslagen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Boss schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 12:44:
Denk ik ook!

Ik gebruik zelf een Palm en Outlook, dus ben niet helemaal bekend met Lotus & PocketPC... maar ik vermoed dat er ergens in je sync-programma een optie zit om oude items te archiveren. Dit vanwege de beperkte ruimte op een PDA. Misschien is er bij die optie (als je hem kan vinden) ook is te vinden waar het archief wordt opgeslagen.
Bedankt voor je reactie!
Laplink PDAsync is maar een klein programma waarin weinig opties zitten!
Ik heb alles al doorlopen er zit wel een filter bij maar deze zou niks mogen tegen houden of verwijderen! En in Lotus Organizer zit helemaal geen optie om dit uit te voeren. Dus denk zelf dat het ergens in de calendar van de PDA fout zit of Laplink PDA sync maar bij beide kan ik geen optie vinden om deze uit te schakelen!