Toon posts:

Linksys WRT54G

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu mijn tweede Linksys WRT54G router staan, gezien ik de eerste gemold heb.
Alleen het internet-activity lampje knippert veel sneller dan de vorige. Ook zodra ik een upload van 25kB heb, gaan zowel het lampje van Poort 1 als internet erg snel knipperen, voorheen zag je ook wel dat je meer activiteit had, maar niet zo hevig. Zeker niet voor zo'ng geringe datadoorvoer....
Ik weet niet in hoeverre dit kwaad kan en/of normaal is.
Dus gewoon in idle toestand knippert het internet lampje erg hevig. Voorheen knipperde hij een stuk rustiger.
Is dit een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt, of kan het gewoon zijn dat dit nu is door een hardware/software wijziging in het apparaat zelf?
Een download van een 100mb.bin lijkt gewoon normaal te gaan, ik haal mn 3mbit down gewoon.

Het lampje irriteert me in mn ooghoek ;)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:04:

Het lampje irriteert me in mn ooghoek ;)
Afplakken van dat lampje is een optie :+

Verder functioneert het apparaat gewoon goed :? Wat wilde je weten ?

[ Voor 9% gewijzigd door aReaRe op 09-05-2005 17:11 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Riemer schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:10:
[...]

Afplakken van dat lampje is een optie :+

Verder functioneert het apparaat gewoon goed :? Wat wilde je weten ?
Of het normaal kan zijn, dat activity nu veel 'heviger' lijkt te zijn door dit debiele hyperactive lampje.
Het is nu net of ik 100mbit heen en weer aan het overpompen ben :X
Het resetten werk ook anders. Het power lampje gaat even een paar keer knipperen en that's it. Voorheen ging alles even branden, hele reboot leek het, ook op de pc dan: "Network cable is unplugged" nu ook niet meer.
Ik vraag me gewoon af of dit soort wijzigingen normaal (kunnen) zijn.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:16:
[...]

Of het normaal kan zijn, dat activity nu veel 'heviger' lijkt te zijn door dit debiele hyperactive lampje.
Het is nu net of ik 100mbit heen en weer aan het overpompen ben :X
Het resetten werk ook anders. Het power lampje gaat even een paar keer knipperen en that's it. Voorheen ging alles even branden, hele reboot leek het, ook op de pc dan: "Network cable is unplugged" nu ook niet meer.
Ik vraag me gewoon af of dit soort wijzigingen normaal (kunnen) zijn.
Welke versie van Linksys WRT54G (je hebt v1, v1.2 en v2.0). Draai je de laatste firmware ?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Waar zie ik welke versie het is?
Enne wat betreft de firmware, die heb ik nog niet ge-update.

Verwijderd

Topicstarter
Firmware upgrade en modemreset hebben beide geen effect gehad.

Enig idee waar ik die versie nummers kan zien?

Verwijderd

Sorry, maar ik vind dit een beetje te onzinnig worden voor een topic. Tegenwoordig wordt alleen nog v.2 verkocht en die heeft blijkbaar een paar wijzigingen ondergaan.

Het werkt allemaal prima, dus wat is er te zeuren hierover?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.