Ik heb hier een Asus K8N-DL board liggen. Nu is mijn vraag of ik aan een standaard 350W voeding genoeg heb. Op het MB zit een 24 polige aansluiting. Me PSU heeft er 20. Dit werkt wel met elkaar. Ook heb ik een 8 polige aansluiting op het MB en een 4 polige PSU dat ook gewoon aangesloten kan worden. Dit alles draait wel (krijg beeld). Maar ik zou graag willen weten of ik hier genoeg aan heb en in de toekomst geen probleem ga krijgen.
Verwijderd
Dat ligt er dus helemaal aan wat je van plan bent allemaal aan te sluiten. Ik heb een standaard Chieftec 360W PSU, die draait perfect hier. Zie mn sig voor specs.
Als je dus een veel zwaardere grafische kaart, meer harde schijven etc etc gaat aansluiten zou het een keer krap kunnen worden, maar dat spreekt voor zich.
Als je dus een veel zwaardere grafische kaart, meer harde schijven etc etc gaat aansluiten zou het een keer krap kunnen worden, maar dat spreekt voor zich.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 16:50 ]
De ene voeding is de andere niet, dus als je een beetje kwaliteitsvoeding hebt dan zou het moeten lukken. Echter loop je met een 350Watt al snel tegen beperkingen aan, bijvoorbeeld als je er een beetje zware cpu of videokaart in prikt dan kan het al snel niet werken.
Kijk ook eens in het welke voeding heb ik nodig topic in OH
Kijk ook eens in het welke voeding heb ik nodig topic in OH
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Er komt niet echt veel bijzonders op te draaien. 1 Maxtor HD 120GB Sata en een simpele brander. 2x AMD opteron 1800Mhz en een simpele PCI express kaart en als laatste 2x 512MB DDR ECC/REG. Alleen de applicatie die erop komt is nogal veeleisend. Enig idee waar ook een duidelijk uitleg staat over dit alles. Weet eerlijk gezegt niet precies waar ik moet onder zoeken
[ Voor 15% gewijzigd door ccm1982 op 09-05-2005 16:53 ]
Ik draai nu met een Asus K8V-Deluxe, AMD Athlon 2800xp+, 512 mb, 1x80gb sata, 1x80gb ide, 8x dvdwriter, ati radeon 7000 32mb. sb audigy 7.1, 5xusb apparaten en met een 250w voeding van A-Open. Ik heb eigenlijk te weinig stroom en dat merk ik aan zo veel maar ik wacht nog even totdat deze klapt. De computer trekt al extra 512mb niet(foutmeldingen en windows die niet meer opstart. Dan storten al mijn voltage lijnen in. Gelukkig staat mijn cpufan altijd stil dus dan gaat het wel goed maar als deze moet draaien dan is mijn computer heel langzaam. Het wordt wel tijd voor een nieuwe voeding maar ik wacht er even mee.
Dus 350w van een goed merk moet geen probleem zijn.
Dus 350w van een goed merk moet geen probleem zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door itsalex op 09-05-2005 18:14 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Dat moet wel werken ik draai mijn systeem ( zie signature) ook op 350 W en nog nooit problemen gehad.ccm1982 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:52:
Er komt niet echt veel bijzonders op te draaien. 1 Maxtor HD 120GB Sata en een simpele brander. 2x AMD opteron 1800Mhz en een simpele PCI express kaart en als laatste 2x 512MB DDR ECC/REG. Alleen de applicatie die erop komt is nogal veeleisend. Enig idee waar ook een duidelijk uitleg staat over dit alles. Weet eerlijk gezegt niet precies waar ik moet onder zoeken
By the way deze post had ook wel gekunt in het "welke voeding heb ik nodig part " gekunt ( search )
[ Voor 12% gewijzigd door asfaloth_arwen op 09-05-2005 18:17 ]
Pagina: 1