Toon posts:

[Exact] Printen naar dummy; hoe? *

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor Exact software is het nodig om op een bepaald moment iets af te drukken voordat het programma verder gaat met het proces. Nu hebben wij die afdruk niet nodig, dus eigenlijk willen wij dat we de print opdracht kunnen verzenden, maar dat deze opdracht gewoon verdwijnd.

We hebben hem nu zo gezet dat hij naar een printer afdrukt welke naar bestand print, maar dan moet je dus bij elke print opdracht een bestandsnaam opgeven.

Je kan natuurlijk ook een printer aanmaken op een niet bestaande poort, maar dan krijg je een printerwachtrij welke blijft oplopen.

Is hier een goede oplossing voor, dat je zonder extra handelingen gewoon kunt "afdrukken" zonder echt af te drukken?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je de printerpoort maakt met de naam 'nul' zouden al je opdrachten moeten verdwijnen :)

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Omdat ik geen mogelijkheid heb om op mijn router een printer aan te sluiten heb ik die op een computer aangesloten en gedeeld in het netwerk. Als ik met een andere computer iets wil printen en het papier is op, dan geeft mijn computer geen fout o.i.d.. Probeer eens zou ik zeggen.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Bij ons op het werk wordt er gebruikt gemaakt van een zogenaamde "dummie". Dit is zoals de naam al zegt een fake, niet bestaande printer. Bij bepaalde handelingen wordt er namelijk veel onnodig geprint en op dat moment stellen we de dummie printer in als printer. De printeropdrachten worden wel gewoon verwerkt als een echte printopdracht dus je hebt verder geen problemen met wachtrijen etc.

Even kijken of ik kan achterhalen hoe het precies zit.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

printer op nieuwe lokale poort "null" naam "null" type generic/text only, en vanuit notepad verdwijnen mijn printjes.

Afbeeldingslocatie: http://img40.echo.cx/img40/6236/nl6uj.gif

[ Voor 7% gewijzigd door leuk_he op 09-05-2005 16:37 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:09

KatirZan

Wandelende orgaanzak

je kan natuurlijk ook overstappen op een GOED programma (jah sorry, flame-bait)

Met exact is het niet mogelijk om niet te printen, maar je kan de optie alt-f proberen (afbreken). Dit werkt in meerdere programma's die op exact lijken ;)

Als je eens wil gaan kijken voor een ander (echt goed) programma, kijk dan eens bij Unit 4 Agresso op de website ;) ( Je ziet ze ook wel eens op add-boards staan bij voetbal wedstrijden :) )

Wabbawabbawabbawabba

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

KatirZan schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:36:
je kan natuurlijk ook overstappen op een GOED programma (jah sorry, flame-bait)

Met exact is het niet mogelijk om niet te printen, maar je kan de optie alt-f proberen (afbreken). Dit werkt in meerdere programma's die op exact lijken ;)

Als je eens wil gaan kijken voor een ander (echt goed) programma, kijk dan eens bij Unit 4 Agresso op de website ;) ( Je ziet ze ook wel eens op add-boards staan bij voetbal wedstrijden :) )
uhuh, omdat printen niet goed gaat binnen Exact, dan maar meteen overstappen op een ander pakket (waar jij wellicht niet geheel toevallig werkt? ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

Die met de NULL poort klinkt goed, gaan we uitproberen.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:53
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:12:
Bedankt voor de reacties.

Die met de NULL poort klinkt goed, gaan we uitproberen.
Dat is een goede mogelijkheid, wat ook mogelijk is om de office 2003 imagewriter te gebruiken als dit aanwezig is

Specs

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; er zit een rare spelfout in en je applicatie ontbreekt :)

Printen zonder te printer > [Exact] Printen naar dummy; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1