Allemaal Napster opstarten en zoeken op
vlaams blokkertjes .
dan krijg je : Vlaams blokkertje feat Filip de Winter : De makkakendans
vlaams blokkertjes .
dan krijg je : Vlaams blokkertje feat Filip de Winter : De makkakendans
Anoniem: 13118
ooow.. vind je dat grappig ? :r:r:r:rOp woensdag 10 januari 2001 23:03 schreef Clithopias het volgende:
ik vond hem wel geinig totdat ik in het liedje hoorde dat het over een turk ging........
Niet naar luisteren gewoon vergeten slaat echt nergens op...Op woensdag 10 januari 2001 23:12 schreef martijnn het volgende:
Mag ik het ook even beoordelen ? Kan iemand dat mp3tje niet ff op z'n ftp zetten ? Ben wel benieuwd.
Ben trouwens absoluut niet voor het vlaams blok hoor
Anoniem: 18928
Ik neem aan dat hij/zij hiermee bedoelt het muziekje leuk te vinden. Lijkt me niet zo'n ramp als dat jij het doet voorkomen, DJEEDUBOp woensdag 10 januari 2001 23:03 schreef Clithopias het volgende:
ik vond hem wel geinig totdat ik in het liedje hoorde dat het over een turk ging........
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Anoniem: 13118
IDD als ik het berichtje van Clithopias nog eens nalees heb je gelijk (ik was gewoon te pissed)Op woensdag 10 januari 2001 23:37 schreef KillBilly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij/zij hiermee bedoelt het muziekje leuk te vinden. Lijkt me niet zo'n ramp als dat jij het doet voorkomen, DJEEDUB
Desalniettemin getuigt het van een nogal zieke geest als je dit 'cool' durft te noemen:r
en als het nu over jouw ging ....:rOp woensdag 10 januari 2001 23:03 schreef Clithopias het volgende:
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq