Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
lo,

ik heb afgelopen week een siemens cx70 van telfort gekocht(prepay). nu viel mij op dat hij grijs was (zoals de cx65) ipv blauw waarmee ze adverteren.. waarom is die van mij grijs terwijl het echt wel een CX70 is?? iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 15:16 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet je zeker dat het een CX70 is? Heb je de firmware al gechecked met *06# en stond het hier ook? Volgens mij is de CX70 alleen maar verkrijgbaar in het blauw namelijk, tenzij er een CX65 cover op zit die wel grijs is.

Verwijderd

Topicstarter
bedoel je met *#06X om je imei nummer te kijken? volgens mij staat dat daar toch niet :? maar de boekjes van de cx70 zitten er wel bij enzo en ook 3d games;) dus lijkt me stug 8)7

*EDIT* Ja klopt staat er kijk bij meer en daar staat: Product CX70

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 15:52 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

*#06# op een siemens laat vrij veel zien, waaronder het type product. (een keer op 'More' drukken)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
ja inderdaad heb het al gevonden en is CX70 :) maar nu nog... waarom die cover??

hebben overig wel mensen met de cx70, de blauwe cover??

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 19:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet het dus?? :(

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ze adverteren allemaal maar raak. De CX70 wordt hier en daar afgebeeld als de C65 als zijnde een CX70. En ik heb ook in een catalogus gezien dat de CX70 wordt afgebeeld als zijnde een S65 :Z

Verwijderd

Topicstarter
mja er staat overal dat de cx70 blauw is maar ik heb de grijze :? hoe kan dat dan?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:09:
mja er staat overal dat de cx70 blauw is maar ik heb de grijze :? hoe kan dat dan?
Omdat operators soms andere versies hebben.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
okay dank je
Pagina: 1