Hoi mensen ik heb een probleem met het renderen van een grote 3d animatie in 3dmax. Het filmpje is 5 min en veel (veel poly in die film van 5 min dus niet dit plaatje) polygonen, dat is dus veel render tijd. Als ik mijn gerenderde filmpje terug bekijk (pal 768x576) , lijkt het wel of dat ik een soort van Pixel verschuiving zie waardoor er een soort van zwarte schuine strepen ontstaan in mijn animatie filmpje. Je weet mischien wel als je een ruitjes bloes filmt met de camera krijg ook een soort geflikker ozo, daar lijkt het verd8 veel op...

dit is een frame (kleiner formaat dan de werkelijke film formaat) er van je kunt het best moeilijk zien maar in het filpje zie je het goed genoeg en het ver-n**kt
heel mijn animatie film. oowjah Antialiasing het ik ook ingesteld voor het te renderen.
Ik hoop dat er iemand is die me kan vertellen hoe dit kan. Want ik weet het niet meer
groetjes
dit is een frame (kleiner formaat dan de werkelijke film formaat) er van je kunt het best moeilijk zien maar in het filpje zie je het goed genoeg en het ver-n**kt
Ik hoop dat er iemand is die me kan vertellen hoe dit kan. Want ik weet het niet meer
groetjes
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 18:01 ]