Toon posts:

geforce mx tv-out problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel ff m'n tv op m'n tv out aangesloten, maar m'n beeld wordt niet volledig benut!! (boven/onder/links/rechts zwarte balkjes van 2 a 3 centimeter)

en als ik een divx film afdraai heb ik 2 dikke zwarte balken links en rechts, kan ik dit verhelpen???

en het geluid werkt niet..

(oh ja, ik heb een MSI starforce 818 -> geforce2 MX)

thnx!

Verwijderd

dat van de balkjes is voor zover ik weet normaal en dat van die balken met divx kan ik alleen vragen heb je dat ook in fullscreen op je monitor want dat moet haast wel en blijkbaar dacht jij zoals velen dat je als je de tvout aansluit op je tv ook audio hebt en daarop kan ik alleen zeggen waar denk je dat een geluidskaart voor dient ??

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Maak je niet druk, bij werkt ie helemaal niet meer sinds ik de nieuwe detonator drivers heb geinstalleerd. |:(

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
WAT?!@?!

geen audio bij TV-OUT ??

verrek ik d8 van wel :(

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

probeer www.tvtool.de eens.

Insanus sum

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 22:03 schreef Shalow het volgende:
dat van de balkjes is voor zover ik weet normaal en dat van die balken met divx kan ik alleen vragen heb je dat ook in fullscreen op je monitor want dat moet haast wel en blijkbaar dacht jij zoals velen dat je als je de tvout aansluit op je tv ook audio hebt en daarop kan ik alleen zeggen waar denk je dat een geluidskaart voor dient ??
op m'n pc heb ik met divx films gewoon volledig beeld, (behalve als het breedbeeld is natuurlijk, dan hebbie de normale standaard zwarte balken boven en onder)

en volgens 3clipz hoor je wel geluid te hebben...

vertel!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
haha

geen reden.........

dar verw88 ik gewoon :)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Topicstarter
oh op die fiets, damnit!!
:(

Verwijderd

Tuurlijk geen audio bij TV-Out, mag je eens vertellen hoe een videokaart het geluid kan aftappen van de geluidskaart. Je hebt een geluidskaart nodig (volgens de verkoper) ik heb hem vanmiddag gekocht, alleen weet niet precies hoe geluid aangesloten moet worden. Wie weet het??

Ik heb hier trouwens al een topic over geplaatst daar mag het dus ook.
Pagina: 1