[XP] Vage foutmeldingen bij beindigen applicaties

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:04

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Als ik mijn services scherm van windows sluit krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.hostedscripts.nl/upload/error.JPG

Maar ook als ik FlashFxp afsluit krijg ik een soortgelijke foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.hostedscripts.nl/upload/error2.JPG

Nu heb ik net windows xp opnieuw geinstalleerd, de nieuwste service pack. Ik heb met memtest 86 mijn geheugen getest.

Maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand een idee?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-04 17:34

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Ik blijf toch aan rot geheugen denken.
Heb je al andere reepjes geprobeerd?

Zoek wat je niet eerder vond

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Als het geheugen zou zijn zou het probleem zich ook vaker voor moeten doen. En het is altijd precies als die 2 applicaties afsluit.

Ook heb ik memtest goed laten draaien, als er een fout in zou zitten zou memtest het zeker opgespoord hebben.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Systeem overgeklokt?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Nee alles draait standaard. En heeft voorheen ook geen problemen veroorzaakt. Ik zit zelf toch aan iets softwarematisch te denken.

Ik heb ook nog even Windows XP Systeembestandscontrole gedraaid maar die vond ook geen problemen.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmmz, die meldingen komen me bekend voor :o

Heb net afgelopen vrijdag na 63 ( :X ) weken eens een reinstall gedaan, en ze tot op heden niet weer zien verschijnen...misschien een idee?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb de boosdoener gevonden!!

Matrox.PowerDesk.PDneskNet.exe

Zodra ik die task kill heb ik er geen last van meer van. Dat heeft iig de maken met de drivers van mijn Matrox kaart. Maarja ik wil wel graag drivers voor mijn videokaart behouden. En het is de nieuwste versie.

Probleem opgelost. Die exe file uit mijn opstarten register gehaald. Is toch maar een domme tool. De drivers zelf blijven onverstoord draaien.

[ Voor 41% gewijzigd door me1299 op 09-05-2005 15:38 ]

Pagina: 1