Heb hier een vreemd geval:
Ik heb een klein fotoalbumpje gemaakt met “jalbum software”. Ziet er aardig uit, en is in javascript geschreven.
Als ik de website lokaal van de harde schijf inlees, dan lijkt alles goed te gaan.
Echter zodra de website via IIS is gehosted worden zo nu en dan de foto’s zeer raar weergegeven. Het lijken dan net negatieven, of ze worden half weergegeven en de browser vertoont vreemde javascript errors.
De website heb ik gepublished in isa server 2004. (Standard edition).
Als ik in de logs van isa kijk, dan wordt er keurig toegang verleend.
Ook IIS vertoont verder geen rare errors en de rechten lijken verder goed.
Mijn vraag is: klinkt iemand dit bekend in de oren of houdt isa toch een aantal dingen tegen die niet traceerbaar zijn? Of is de software van “jalbum” gewoon baud?
Mijn configuratie:
Een webserver met IIS 5.0 op windows 2000.
Een Isa server 2004 draaiend op windows 2000
Clientconfiguratie: Windows XP SP2 voorzien met de nieuwste browser.
2 browsers: Internet Explorer en Firefox. (Vertonen allebei dezelfde errors).
Alle benodigde updates zijn geinstalleerd voor zover ik kan zien.
Ik heb een klein fotoalbumpje gemaakt met “jalbum software”. Ziet er aardig uit, en is in javascript geschreven.
Als ik de website lokaal van de harde schijf inlees, dan lijkt alles goed te gaan.
Echter zodra de website via IIS is gehosted worden zo nu en dan de foto’s zeer raar weergegeven. Het lijken dan net negatieven, of ze worden half weergegeven en de browser vertoont vreemde javascript errors.
De website heb ik gepublished in isa server 2004. (Standard edition).
Als ik in de logs van isa kijk, dan wordt er keurig toegang verleend.
Ook IIS vertoont verder geen rare errors en de rechten lijken verder goed.
Mijn vraag is: klinkt iemand dit bekend in de oren of houdt isa toch een aantal dingen tegen die niet traceerbaar zijn? Of is de software van “jalbum” gewoon baud?
Mijn configuratie:
Een webserver met IIS 5.0 op windows 2000.
Een Isa server 2004 draaiend op windows 2000
Clientconfiguratie: Windows XP SP2 voorzien met de nieuwste browser.
2 browsers: Internet Explorer en Firefox. (Vertonen allebei dezelfde errors).
Alle benodigde updates zijn geinstalleerd voor zover ik kan zien.