Toon posts:

Kijk mij eens prutsen!

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het hoogstwaarschijnlijk allemaal wel eens meegemaakt, een ongelooflijk domme actie met een enorme schadepost tot gevolg om maar niet te spreken van een hevig gekrenkt ego. Je hebt bijvoorbeeld weleens je HDD kortgesloten door hotswappen, misschien ben je weleens over een kabel gestruikeld waardoor je tft-schermpje kapot viel. Misschien heb je door iets te lomp duwen en trekken een PCI-kaartje gesloopt. Allemaal lekker domme dingen die voorkomen hadden kunnen worden, door bijvoorbeeld gewoon na te denken...

Misschien is het wel leuk om in dit topic eens lekker met elkaar te lachen om domme acties, hoe extremer hoe beter.

Laat ons gewoon eens zien welke diepe dalen jouw carriëre als supertweaker (of supern00b) kent.

Je hoeft hier NIET posten als je:
- er alleen maar op uit bent om iemand stevig af te zeiken.
- een oplossing zoekt voor het probleem dat door jouw prutserij is ontstaan.
- nog niet bekomen bent van de klap. (Dit levert jezelf alleen maar frustratie op)

Je mag hier WEL posten als je:
- bent bekomen van de schrik.
- anderen even lekker wilt laten lachen.

Nou mensen, ik hoop dat hier een beetje animo voor is!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Daar loopt eigenlijk al een topic over: [rml][CM] De mislukkelingen -deel 4[/rml]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Ik heb me moederbord (en dus ook mijn USB poorten geelektrocuteerd) omdat ik boos was op de datakabel van mijn motorola v525 en er in begon te knippen (terwijl 'ie aangesloten was). Vervolgens rook ik een brandlucht en was de cpu-load 99% en deden de usbpoorten en een dag later me VGA-kaart t niet meer. Kosten=0,0 euro dankzij Medion :D .

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Cyphax

Moderator LNX
Nou heb ik onlangs net een videokaart gesloopt. Een PCI TNT2 M64 kaartje met 3 uitgangen. 1 keer Analoog, 1 keer tv-out (s-video) en een waarvan ik denk dat het helemaal geen uitgang was, maar waarvan ik dacht dat het een tv-out tulip was. Dus die aangeslote. Aan m'n TV gehangen, TV aan, PC aan en toen rook ik die brandlucht, en het beeld op de monitor was ook niet iets om blij van te worden maar. Als ik nu probeer de PC te booten met die kaart gaat ie steeds weer stinken. :P

Saved by the buoyancy of citrus

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.