[Outlook2003] attachments blokkeren alleen in JunkMail

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
Weet iemand of ik een regel in kan stellen die alle attachments blokkeert in de JunkMail map?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoebedoelje? Achteraf attachments verwijderen van mails die al in de 'ongewenste e-mail' map staat?

Je kunt wellicht gaan scripten als de standaard regels niet voor je voldoen. Of met de hand sorteren op de bijlage kolom en verwijderen.

Of ik begrijp je verkeerd en zou je even wat meer kunnen zeggen over wat je nu precies zoekt en ook welke opties je bedacht maar niet werkten :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Of wil je misschien dat je alleen in de junkmail folder de melding over onveilige attachments krijgt maar in de rest van je mailbox niet? Volgens mij kan dit default niet, maar misschien dat er wel 3rd party tools zijn? Al eens op www.slipstick.com gekeken?

Verder is meer informatie wel handig :)

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
Ik bedoelde meer dat laatste dat alle attachments van berichten in de Junk mail folder automatisch geblokt worden zodat ik nooit per ongeluk er eentje open en dan met een virus of zo zit. ik zal kijken op slipstick.com.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters