Toon posts:

Cisco CCNA opleiding, cursus volgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje bezig met leren voor CCNA. Gewoon 2 boeken gekocht en 's avonds een beetje leren. Echter werkt dit voor mij niet echt ideaal. Heb nog al moeite om er een beetje structuur in te brengen. Ik zit er nu dus aan te denken om iets in een gehele cursus vorm te gaan doen. Bij een officieel opleidings instituut is dit echter veel te duur (zo ongeveer 3000euro). Ik zag dat ze bij NTI ook een cursus aanbieden voor maar 249 euro. Ik vraag me alleen af of dit niet gewoon de standaard CCNA academy cd's zijn. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier meer van?
Ook andere suggesties zijn altijd welkom.

Alvast bedankt!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik denk dat je gewoon moet aanleren om er structuur in aan te brengen. Wat zeker goed helpt is een samenvatting maken. ga ervan uit dat cisco rotfeitjes zal vragen in de vorm van wat is de metric van eigrp en hoe ga je naar het begin van de regel. Verder kan je kijken naar de bosontesten ww.boson.com. Heb je zo en zo al 36 gratis vragen. Overigens is het wel handig om wat hands on training te vergaren omdat je op het echte examen ook via een sim routers moet configureren

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
En natuurlijk de altijd terugkerende vraag over de motd. Dit zit in elk examen.,..

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

maar wat ledt je om even met de NTI te bellen. Oja en onthoud
Cisco is the best
heb je al de helft van je examen

Verwijderd

Dit topic is niet voor het tech-gedeelte van het forum. Normaal gesproken zou ik hem moven naar Stuffis Generalis, maar daar je nieuw bent op dit forum heb je daar nog geen toegang toe. Helaas kan ik dan niets anders doen dan je topic sluiten en je verwijzen naar NTI zelf bijvoorbeeld.

Over de toegangsregeling, zie: De oude Algemene GoT-FAQ #06

Dit topic is gesloten.