Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel gebruik ik een simlockvrij SE T630 (wit) met flitser, nu kan ik deze misschien ruilen tegen een Motorola MPX200. Mijn abbo is bijna afgelopen en word het dus tijd voor een nieuwe mobiel, heb al wat modellen op het oog maar moet hiervoor bijbetalen. Mijn vraag hierdoor is welke telefoon is momenteel het meeste waard (met het oog op de verkoop) de T630 of de MPX200?

SPECS
T630
MPX200

Verwijderd

Om heel eerlijk te zijn, beide toestellen zijn niet bijzonder gewild.
De MPX-200 heb ik al zien liggen voor 99,- euro nieuw met prepaid geloof ik (omdat de mpx-220 ervoor in de plaats is gekomen).

De T-630 Wit is ook niet bijster duur meer, nieuw 129,- euro heb ik al gezien.
Als 2ehandsje zou je nog en eurootje of 80 kunnen vangen voor het toestel, mits in goede staat, in doos, geen providersoftware/logo's en geen simlock. Op de diverse veilingsites die nederland rijk is, zie ik inderdaad prijzen van gemiddeld 70 - 80 euro waarvoor het toestel weggaat. Ze staan er ook op voor 100,- euro, maar die biedingen blijven uit en ze blijven maar staan....

Lekker je T630 houden dus.... ;)

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 06:01
Als je de mpx200 weer zou verkopen krijg je geheid mensen, die komen zeuren dat het bijv. in de winkel 100 euro + 45 euro beltegoed kost (dixons/kijkshop) en weer van die onzin theorien dat iets 2ehands dan 50% afmoet etc.

T630 heeft volgens mij geen prepaid totaalpakket? Zowel dan is de nieuwwaarde hoger dan mpx200, en tevens zit er een camera op, bij mpx200 niet, het is wel een smartphone hoewel dat de meeste mensen nietzoveel zegt/of toedoet tov cameraatje.

T630 dus..

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de reacties denk dat ik mijn T630 dan nog maar ff houd voor de verkoop ;)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind dat je de T630 niet met de MPX200 kan vergelijken.
De T630 heeft tov de MPX200 als enige extra bluetooth. Het zijn beiden gewoon andere segmenten, de MPX200 is een smartphone, de T630 niet.
De MPX200 is een left-over van Motorola, en die voorraad moeten ze kwijt dus heeft Vodafone ze maar groot en goedkoop ingekocht en zo is de prijs van de MPX200 gezakt tot onder die van de T630. Heel raar aangezien de T630 minder kan dan de MPX200.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
Mijn mening omtrent beide telefoons:

SE T630, opvolger van T610, is een prima GSM
Motorola MPX200, ontzettend slechte smartphone, slechte batterij, slechte bediening etc. bij regelmatig synchroniseren is deze telefoon zo leeg. Bovendien vind ik hem erg groot. Er ontbreekt ook bluetooth op deze telefoon.

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb mijn T610 ingeruild voor een MPX200 (wat was die 610 een baggertelefoon zeg).
Een half volle batterij van mijn 610 was na een halve dag alweer leeg, mijn MPX200 daarintegen gaat al een aantal dagen langer mee.

De camera mis ik helemaal niet, die heb ik misschien 1x gebruikt, en de blauwe tanden deed mij ook niet zoveel (was alleen nuttig om handsfree te kunnen bellen, mijn MPX200 kan dit al zonder extra's)

Met andere woorden vind ik de MPX200 veel meer waard dan zo'n Sony-Ericsson, maar ik denk dat ieder daar een andere mening over heeft.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Pagina: 1