Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw Mp3-speler, iRiver of Mpio??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Topicstarter
Omdat mijn Creative niet meer doet wat ik wil en ik ook Creative meer dan zat ben, ben ik opzoek naar een nieuwe Mp3-speler.
Na wat zoeken op internet en het lezen van wat topics hier is mijn keuze gevallen op de iRiver H10 of de Mpio HD200. Dit vooral om de grote van de harde schijf en het uiterlijk. Nu heb ik nog een vraag over zowel de iRiver als de Mpio.

1. Ik heb iets gelezen over een standby modus waar de speler in zou gaan als je hem uit wil zetten, klopt dit of kan de speler ook gewoon uit zonder dat je de accu er uit moet halen. Zo, ja hoe dan.
2. Het gebruiksgemak, ik heb zowel met de Ipod als de Zen Extra gewerkt en waar doen de iRiver en de Mpio jouw het meest aan denken.
3. Geluid, omdat ik de speler ook in mijn auto wil gebruiken (met een kabel via de uitgang waar je normaal gesproken een wisselaar op aansluit) vind ik het belangrijk dat de speler alle tonen goed aangeeft welke is hier beter in.
4. Eventueel ook iets over je persoonlijke ervaringen met één van beide spelers. En dan op het gebied van service als er iets kapot is en upgraden van de firmware.

Als deze vragen al eerde gesteld en beantwoord zijn mag er na een verwijzing waar ik het antwoorde wel kan vinden best een slotje op.

Verwijderd

10110001 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:58:
Omdat mijn Creative niet meer doet wat ik wil en ik ook Creative meer dan zat ben, ben ik opzoek naar een nieuwe Mp3-speler.
Na wat zoeken op internet en het lezen van wat topics hier is mijn keuze gevallen op de iRiver H10 of de Mpio HD200. Dit vooral om de grote van de harde schijf en het uiterlijk. Nu heb ik nog een vraag over zowel de iRiver als de Mpio.

1. Ik heb iets gelezen over een standby modus waar de speler in zou gaan als je hem uit wil zetten, klopt dit of kan de speler ook gewoon uit zonder dat je de accu er uit moet halen. Zo, ja hoe dan.
2. Het gebruiksgemak, ik heb zowel met de Ipod als de Zen Extra gewerkt en waar doen de iRiver en de Mpio jouw het meest aan denken.
3. Geluid, omdat ik de speler ook in mijn auto wil gebruiken (met een kabel via de uitgang waar je normaal gesproken een wisselaar op aansluit) vind ik het belangrijk dat de speler alle tonen goed aangeeft welke is hier beter in.
4. Eventueel ook iets over je persoonlijke ervaringen met één van beide spelers. En dan op het gebied van service als er iets kapot is en upgraden van de firmware.

Als deze vragen al eerde gesteld en beantwoord zijn mag er na een verwijzing waar ik het antwoorde wel kan vinden best een slotje op.
Ik zou een H10 kopen als ik jou was. Ik heb zelf ook getwijfeld, maar volgens mij heeft de mpio geen voordelen, boven de H10, en de H10 heeft wel voordelen boven de Mpio.
Volgens mij is die Mpio zelfs duurder dan de H10. Antwoord op je vragen:
*1. Dat klopt, maar de batterijtijd wordt er niet korter van, al lijkt dat op het eerste gezicht zo. Als je hem uit zet, gaat zegmaar alleen het schermpje uit, zodat hij, wanneer hij weer aangaat, nog precies weet waar hij was in het liedje..

*2. De navigatie van de Mpio lijkt me behoorlijk prutserig, die van de H10 is in ieder geval heel duidelijk. Je hebt een menuutje waar je doorheen scrollt, met de onderdelen 'Music', 'FM Radio', 'Record', 'Settings' en 'Browser'. Het is een mooi en duidelijk menuutje, kijk maar eens op www.iriver.com, daar staat een virtuele tour, 'What's sweeter in H10?'.

*3. Het lijkt misschien alsof ik alleen maar positieve dingen zeg, maar het geluid van de H10 is vrij goed. Hiervoor had ik een Creative (Rhomba), maar ik vind het geluid van de H10 een stukje beter.

*4. Service ligt aan de winkel waar je hem hebt gekocht ;), en firmware-updates komem regelmatig. Zo is het opnemen van de fm-radio verbeterd, en kun je je radiostations namen geven..

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[rml][ MP3] iRiver H10[/rml]
en
MPIO HD-200
had je wellicht zelf al gevonden. Het is handiger om de ervaringen met specifieke mp3spelers centraal in één topic per apparaat te delen. Ook vragen kun je beter in die topics stellen.
Als we voor elke vergelijking tussen 2 van de X mp3spelers ook nog een apart topic zouden hebben, worden dat X2 topics en dat wordt wel héél veel :P
Daarom gaat deze dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.