Ik probeer te scannen met een OfficeJet G85 wat niet wil lukken, printen werkt wel perfect (de officejet is via IPP met CUPS gedeeld over het netwerk).
Het is de bedoeling dat Windows en MacOSX clients gezamenlijk de scanner van het apparaat kunnen gebruiken.
Ik gebruik de HPOJ 9.1 driver en SANE(X) is geinstalleerd, de officejet is verbonden via de paralelle poort (deze staat op ECP in het bios).
Bij de "Device Busy" opdracht komt er papier uit de printer, als ik dan doe afdrukken annuleren op de officejet zelf en nogmaals de opdracht geeft krijg ik die Error during device I/O.
In de documentatie van HPOJ wordt er niet ingegaan op problemen en via google kreeg ik ook geen zinvol resultaat.
Is er iemand met een soortgelijke werkende opstelling en/of tips?
Het is de bedoeling dat Windows en MacOSX clients gezamenlijk de scanner van het apparaat kunnen gebruiken.
Ik gebruik de HPOJ 9.1 driver en SANE(X) is geinstalleerd, de officejet is verbonden via de paralelle poort (deze staat op ECP in het bios).
code:
1
2
3
4
| debian:~# scanimage --device-name=hpoj:mlc:par:OfficeJet_G85 scanimage: open of device hpoj:mlc:par:OfficeJet_G85 failed: Device busy debian:~# scanimage --device-name=hpoj:mlc:par:OfficeJet_G85 scanimage: open of device hpoj:mlc:par:OfficeJet_G85 failed: Error during device I/O |
Bij de "Device Busy" opdracht komt er papier uit de printer, als ik dan doe afdrukken annuleren op de officejet zelf en nogmaals de opdracht geeft krijg ik die Error during device I/O.
In de documentatie van HPOJ wordt er niet ingegaan op problemen en via google kreeg ik ook geen zinvol resultaat.
Is er iemand met een soortgelijke werkende opstelling en/of tips?