Nu heb ik al een tijdje lopen kijken naar die mooie appels en heb nu eindelijk besloten om een iMac te gaan kopen. Hopelijk krijg ik hem deze week.
Ik heb nu voor mijn PC een Logitech diNovo muis/toetsenbord/media pad setje. Heb al een beetje gezocht en uitgevonden dat er geen officiele support (drivers) van Logitech voor dit setje op de Mac. Maar sommige mensen vermelden wel dat het toetsenbord en de muis herkent wordt door de Mac.
Een paar vraagjes van mij kant.
Heef iemand ervaring met dit setje op hun Mac?
Werkt het een beetje over is de eigen Mac toetsenbord/muis beter?
Hoe heb je dit setje aangesloten op je Mac, de Bluetooth hub van Logitech aangesloten op je Mac, of het toetsenbord en muis direct aangesloten via de build-in Bluetooth van de Mac?
Alvast bedankt voor je reakties!
Ik heb nu voor mijn PC een Logitech diNovo muis/toetsenbord/media pad setje. Heb al een beetje gezocht en uitgevonden dat er geen officiele support (drivers) van Logitech voor dit setje op de Mac. Maar sommige mensen vermelden wel dat het toetsenbord en de muis herkent wordt door de Mac.
Een paar vraagjes van mij kant.
Heef iemand ervaring met dit setje op hun Mac?
Werkt het een beetje over is de eigen Mac toetsenbord/muis beter?
Hoe heb je dit setje aangesloten op je Mac, de Bluetooth hub van Logitech aangesloten op je Mac, of het toetsenbord en muis direct aangesloten via de build-in Bluetooth van de Mac?
Alvast bedankt voor je reakties!