In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
RDP eerst vanaf de speedtouch naar de tweede router sturen, en daarna naar je win2k3-server. Wat is je probleem nou precies? Je kan toch gewoon dubbel forwarden, dus vul dat in in de configuratie van die routers
Dat had ik inderdaad gedaan neographikal, maar ik heb net mijn fout gevonden, ik had dus naar het interne ip van de router gemapped maar dit moest het ip zijn van de WAN poort uiteraard.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Kijk ook eens naar www.logmein.com , ik weet niet of je dit wil gebruiken op je server. Goed lezen en wellicht eens testen met een PC op het interne netwerk. Ook kan je deze PC natuurlijk blijven gebruiken om daarna door te connecten naar de Server.GoUdViS schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:30:
Ik zal dus port 3389 moeten mappen in het Speedtouch modem en in de Router, maar hoe zou ik dit het beste kunnen doen?
.
If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃