Toon posts:

[Demon] Contract na downgraden abbo

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 maanden geleden mijn Demon 8mb gedowngrade naar 2mb. Mijn vraag is nu of de contract-tijd dan weer opnieuw ingaat. Dus zit ik er nu weer een jaar aan vast of kan ik nu gewoon opzeggen met 1 maand opzegtermijn?

De reden van opzeggen is omdat ik wil overstappen naar Versatel 20mb 8)

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48
Voor zover ik weet zit je er geen jaar meer aan vast (ben zelf van 2 Mb naar 1Mb gegaan en heb het toen geloof ik ook nagevraagd). Maar lijkt je niet het beste om even een mailtje aan Demon te sturen of even te bellen? Heb je gelijk een definitief antwoord :).

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 22:20

aapelite

Do the kirby!

Bij demon zit je alleen het eerste jaar vast aan een 12 maandelijkscontrct bij mijn weten. Daarna kan je het opzeggen tot op de datum dat jij het wilt, zolang het maar een maand vantevoren gebeurd. (bij mij iig)

Verwijderd

je kunt opzeggen.
Ervaringen Demon DSL-Express # 17

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 14:39 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Je kunt gewoon opzeggen, ook bij mijn weten is het up en/of downgraden geen nieuwe verlenging van contact met dezelfde termijn.

Dit kan prima in de bestaande thread of gevonden worden. Sterker nog er is een helpdesk voor bij het bedrijf zelf ;)

Let wel op dat als je naadloos wilt overstappen (telco-telco migratie) dat je eerst een overstap bevestigd moet hebben met een datum, dan pas opzeggen voor de veiligheid.

Een verbinding die klaar staat voor ophef is niet meer te migereren.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.