Als Azureus voor onbepaalde tijd aanstaat, sluit het zich vanzelf, hier zit totaal geen regelmaat in. In de logs van zowel Windows als de client zelf staat geen enkele foutmelding. Toch geeft Azureus na het opnieuw opstarten de foutmeldling de vorige keer niet goed te zijn afgesloten.
Na veel GoT en Google geen oplossing gevonden, wel mensen met hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd een oudere versie van Azureus en Java te installeren in verschillende combo's maar dat mocht ook al niet baten. Ook is de pc vrij van spyware ed. Ook een een complete reinstall (elegant
) uitgevoerd met zowel SP1 als SP2 blijft het probleem zich voordoen
.
De makkelijkste manier is natuurlijk een andere client gebruiken maar ik vind Azureus gewoon erg prettig werken en wil eigenlijk niet overstappen.
Relevante specs:
Windows XP Pro SP2 + alle updates
Azureus 2.3.0.0
Java Version 1.5.0 (build 1.5.0_02-b09)
Na veel GoT en Google geen oplossing gevonden, wel mensen met hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd een oudere versie van Azureus en Java te installeren in verschillende combo's maar dat mocht ook al niet baten. Ook is de pc vrij van spyware ed. Ook een een complete reinstall (elegant
De makkelijkste manier is natuurlijk een andere client gebruiken maar ik vind Azureus gewoon erg prettig werken en wil eigenlijk niet overstappen.
Relevante specs:
Windows XP Pro SP2 + alle updates
Azureus 2.3.0.0
Java Version 1.5.0 (build 1.5.0_02-b09)