Toon posts:

[Azureus] Client sluit zomaar, zonder foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als Azureus voor onbepaalde tijd aanstaat, sluit het zich vanzelf, hier zit totaal geen regelmaat in. In de logs van zowel Windows als de client zelf staat geen enkele foutmelding. Toch geeft Azureus na het opnieuw opstarten de foutmeldling de vorige keer niet goed te zijn afgesloten.

Na veel GoT en Google geen oplossing gevonden, wel mensen met hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd een oudere versie van Azureus en Java te installeren in verschillende combo's maar dat mocht ook al niet baten. Ook is de pc vrij van spyware ed. Ook een een complete reinstall (elegant :P ) uitgevoerd met zowel SP1 als SP2 blijft het probleem zich voordoen :( .

De makkelijkste manier is natuurlijk een andere client gebruiken maar ik vind Azureus gewoon erg prettig werken en wil eigenlijk niet overstappen.

Relevante specs:
Windows XP Pro SP2 + alle updates
Azureus 2.3.0.0
Java Version 1.5.0 (build 1.5.0_02-b09)

Verwijderd

probleem is een bug in deze versie. is er nogal wat mis in 2.3.0.0. b.v. javaw.exe die 99% van je processor opeet.

je kunt het beste deze versie eraf gooien en versie 2.2.0.2 installeren. deze werkt wel goed.

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-07 14:41
Ik ondervindt dit probleem ook de laatste tijd. Erg vervelend als ik thuis kom en zie dat mijn client een 1uurtje na mijn vertrek afgesloten werd :(

Verwijderd

Topicstarter
*modgodje mompeld iets over zijn late reactie en gecrashte HDD's :( *
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:24:
probleem is een bug in deze versie. is er nogal wat mis in 2.3.0.0. b.v. javaw.exe die 99% van je processor opeet.

je kunt het beste deze versie eraf gooien en versie 2.2.0.2 installeren. deze werkt wel goed.
Probleem doet zich, zoals ik al zei, in iedere versie voor bij mij.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. Het zat hem in het cachen van de files, cache vol = Azureus dood. Dus eventjes het cachen uitzetten.

Config--->bestanden--->prestatie opties---->even uitschakelen

Bijwerkingen: meer lees/schrijfbewerkingen op de HD.