Na installatie van een nieuwe driver wilde mijn PC niet meer opstarten. Dan maar op de harde manier .... stekker eruit. Vervolgens wilde ik opstarten maar dit ging niet meer
, geen keuze opties als veilige modus etc, XP bleef hangen in het opstartscherm. Omdat ik toch al een tijd alles opnieuw wilde installeren heb ik de boel dan meer meteen geformatteerd. Toen begonnen de problemen pas echt.
Ik leg mijn XP cd in de CD-Rom speler en wil netjes de setup starten ... hij start op, begint installatie en halverwege loopt ie weer vast, om precies te zijn bij het windows XP scherm nadat alle bestanden geladen zijn.
Daarna heb een Windows 98 geinstalleerd. Dit werkte tot op zekere hoogte want 98 schijnt problemen te hebben boven de 2,1Ghz. Een update naar XP zou gemakkelijk moeten gaan .... dacht ik. Ook hier het zelfde probleem.
Nu ben ik al twee weken aan het klooien met Fdisk, win98 bootdisks, partities aanmaken etc maar ik krijg het kl#te ding maar niet aan de praat !!!!!!
HELP !!!! Ik snap er geen bal meer van en wil gewoon XP erop.
Alvast bedankt voor het meedenken......
Machine:
PB Ixtreme Duo 5801, 2,8Ghz P4, 512MB, Maxtor 160Gb (M), Seagate 160Gb (S)
Ik leg mijn XP cd in de CD-Rom speler en wil netjes de setup starten ... hij start op, begint installatie en halverwege loopt ie weer vast, om precies te zijn bij het windows XP scherm nadat alle bestanden geladen zijn.
Daarna heb een Windows 98 geinstalleerd. Dit werkte tot op zekere hoogte want 98 schijnt problemen te hebben boven de 2,1Ghz. Een update naar XP zou gemakkelijk moeten gaan .... dacht ik. Ook hier het zelfde probleem.
Nu ben ik al twee weken aan het klooien met Fdisk, win98 bootdisks, partities aanmaken etc maar ik krijg het kl#te ding maar niet aan de praat !!!!!!
HELP !!!! Ik snap er geen bal meer van en wil gewoon XP erop.
Alvast bedankt voor het meedenken......
Machine:
PB Ixtreme Duo 5801, 2,8Ghz P4, 512MB, Maxtor 160Gb (M), Seagate 160Gb (S)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 01:18 ]