Toon posts:

Logitech Mouseman Wheel Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen!
Ik ben sinds vandaag een trotse bezitter van een Mouseman Wheek Optical, en nou wou ik graag weten of het normaal is dat dit ding als je even niks doet (en de muis dus stil staat) hij het even niet meer doet als je weer wilt muizen, na een paar secondendoet hij het weer, maar hij zit dan eventjes vast zeg maar. Dit is alleen de muis, niet de computer zelf, hebben meer mensen dit??

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:42
Heb ik geen last van (met dezelfde muis) Heb alleen wel last van een niet bewegende muiscursor bij voortdurende harddisk activiteit. Iemand dit wel eens gehad? erg lastig bij games iig

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz...nee dat heb ik hier niet, maar het is gewoon altijd als de muis een bepaald aantal seconden heeft stilgestaan dattie eventjes niet meer reageert.....
Wat denk je, ruilen dan ding??

Verwijderd

Nopz lijkt me niet goed
hebbik geen last van iig
..najah niet dat ie ooit stil staat :) maar toch
Hangt ie aan je usb of ps/2?

Verwijderd

Topicstarter
Hij hangt aan me usb poort, software is goed geinstalleerd......weet ook niks waar het aanb zou kunnen liggen

• Excrusiator
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Ik heb dezelfde muis en nooit die problemen gehad die hier genoemd worden. Hij verslikt zich soms weleens in een bepaalde kleur rood/paars (wordt dan verblind en "ziet" dan niet meer waar hij zit).
Ik zou hem voor de zekerheid toch omwisselen, logitech zal niet moeilijk doen. Product moet gewoon werken, anders geven ze er geen 5 jaar garantie bij. ;)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

Topicstarter
Nee da's waar, hij komt van informatiwque vandaan, ik zal ze morgen een bellen.....

Voor de rest wel een heel relax muisje dit hoor! :9~

Vooral dat ledje aan de achterkant is :7

• Excrusiator
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Geef ik je groot gelijk in. :)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Prik hem anders ff in je PS/2, dat wil wel is helpen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1