Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat maanden een Packard Bell Audiokey 256 en deze heeft altijd wel goed gewerkt, totdat ik hem een keer in de USB drive deed en hij niet het gebruikelijke 'Ready' op het beeldscherm gaf maar gewoon het 'afspeel scherm' die je hoort te krijgen wanneer je de Audiokey gewoon los van apperaten aanzet.

De Audiokey ziet mijn PC dus gewoon als een soort van replacement batterij waarvan hij gewoon stroom kan gebruiken maar meer ook niet, Windows vind mijn Audiokey niet meer, en het Firmware Update programma kijkt er ook gewoon doorheen. Ik heb de Audiokey ook al in andere PC's en Laptop's gestopt maar het probleem ligt dus gewoon in het apperaatje zelf.

Omdat formateren via de PC niet lukt hoop ik dat je de Audiokey handmatig kunt resetten door een bepaalde knoppencombinatie in te voeren of iets dergelijks. Is er iemand die deze weet of mij via een andere manier kunt helpen?

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

indien je nog garantie hebt (12 maanden vanaf aankoopdatum) kun je gewoon zonder problemen een nieuwe krijgen.

Zelf werk ik in en winkel waar we ze verkopen en wij nemen ze gewoon in en geven een gelijkwaardige model voor terug (of binnen half jaar, eentje van dezelfde aankoopprijs) Packard Bell heeft met bepaalde winkels zo'n overeenkomst afgesloten.. (dit weekend nog 4 van die dingen moeten vervangen vanwege slechte geheugen > onthoudt fat-formaat niet of ging niet meer aan)

*edit* : over die reset, bij mij niet bekend. Ik geloof dat die er ook niet is.. die keys zijn soms vergeetachtig en zal dus een foutje zitten in de firmware na verloop van tijd..

[ Voor 17% gewijzigd door TweakBoy op 08-05-2005 22:39 ]

---

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wel garantie, maar dat ding heeft het altijd gedaan en werkt gewoon nog steeds in playmode, er moet toch wel een manier zijn om het op te lossen?

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Beetje simpel gedacht misschien, maar kan het geen verbogen contactje in je USB-plug zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me niet, want als ik hem aan een PC sluit dan krijgt hij daar stroom van. Hij komt dan, zonder dat er batterij in zit, in het muziek afspeel menu.

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 00:09

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:55:
Dat lijkt me niet, want als ik hem aan een PC sluit dan krijgt hij daar stroom van. Hij komt dan, zonder dat er batterij in zit, in het muziek afspeel menu.
laatst zat ik hier ook met zo'n 8 van die dingen opgescheept.. firmware update tool werkte hier niet meer op, zelfs met WinHex kon ik hier geen aanpassing in maken. (low level format).

Soms vind Windows het als een drive, maar dan niet benaderbaar en niet formateerbaar, waarschijnlijk vanwege een slecht flashchippie of verwarde firmware. Soms start het alleen op (los van pc) op in het frans en kun je het niet naar engels zetten. Soms gaat het helemaal niet aan.

Dat zijn de symptonen die ik het meest meemaak en voor jou geval best in de buurt komt.

Heb je een zwarte of zilveren 256 mb-stick?

---

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Hij gaat aan, omdat hij stroom krijgt, maar een van de twee datapinnetjes is stuk?
De pin layout staat hier

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de zwarte Packard Bell Audiokey

Ik heb ook naar de pin layout gekeken, volgens mij klopt dit allemaal nog gewoon.
Pagina: 1