Nogmaals REL Q50 voor thuisbios en stereo

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140637

Topicstarter
Tekst uit eerder topic:
Ik heb een rel q50 subwoofer en een pioneer vsx-908rds versterker. nu wil ik de sub gebruiken voor de thuisbios en voor gewoon de stereo muziek. hoe kan ik dit nu het beste aansluiten ?? ik lees iets over high en low level in de handleiding maar hoe dit nu precies aangeloten zit.

Voor de high level heb je volgens de handleiding een neutrik kabel nodig. ik heb op internet gezocht naar zo`n kabel maar kan er weinig over vinden, ook geen afbeelding dus weet niet precies hoe zo`n kabel er uitziet en hoe deze dan aangesloten word

Verder hebben ze het over T / Y-kabels voor de low level ?

Wie kan mij vertellen wat ik nu nodig heb en hoe ik dit aansluit en instel ?? ( ik heb geen ervaring met subwoofers dus is dit voor mij allemaal nieuw )
- Volume ( min / max )
- Frequency control upper roll off
- Phase ( 1 / 2 )

Hier word gereageerd op de volume knop maar dat is inderdaad duidelijk. minder duidelijk ( voor mij dan ) is de frequentie knop vooral omdat er alleen maar min en max bij staat dus moet je ergens op letten.

De hoofdzaak is hier dan ook het aansluiten ( met neutrik kabel ) op high en low level voor zowel de thuisbios en voor stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 20:13

Ray

mmm als dit lang goed gaat dan ................. ik zou toch echt zelf op onderzoek uitgaan en dat posten voordat je een gesloten topic met de zelfde info weer opent..........

tis maar een hint... enne btw je vraagt echt wel iets heel basic. Die stekker aan mijn stofzuiger...moet die in het stopcontact ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je vorige topic gesloten is, kun je niet zomaar een nieuw topic openen.
Lees dit ns door: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140637

Topicstarter
Het is wel heel erg makkelijk een topic te sluiten ( en iemand belachelijk te maken ). Als het allemaal zo basic is waarom geeft dan niemand een antwoord waar ik iets mee kan. Dan kan het topic geloten worden omdat de juiste informatie verkregen is en niet omdat we het allemaal zo goed weten en liever kommentaar leveren dan een zinnig antwoord. als er te weinig info in een topic staat word er ook alleen maar kommentaar gegeven en als ik alles er inzet is het weer basic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:37

voodooless

Sound is no voodoo!

Het is heel eenvoudig: als het simpel te vinden is, dan gaan we jou dat niet nog ff netjes op een silverenschaal aanbieden, dan moet je zelf ff zoeken..

Zo heb je de volledige Rel Q serie manual met google binnen 10 sec gevonden: http://www.sumikoaudio.net/rel/manuals/Q-Series-Manual.pdf . Staat ook precies in hoe je het e.a moet instellen. Over die plug: dat had je in het gesloten topic al gezien, ook 3 sec zoekwerk.

Oops... nu heb ik het toch aangeboden... same on me :/

[ Voor 9% gewijzigd door voodooless op 08-05-2005 23:29 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik weet niet waar jij zoekt hoor maar als ik google vind ik 7270 plaatjes met neutrik stekkers...
http://images.google.nl/i...n-US:official&sa=N&tab=wi

Het gaat erom dat als het te vinden is dat wij het niet weer hoeven te zeggen. Anders blijf je herhalen.

Het gaat hier wel om kennis delen, maar daar mag je best wat voor doen.

Verdiep je in de materie en als je dan nog iets niet snapt, dan kan je het altijd vragen, maar wij (of ik iig niet) , zie niet echt dingen die je al gedaan hebt om het probleem (je vragen) op te lossen

Trouwens je hebt dat ding toch ergens gekocht, ga eens naar de winkel, iedere goede winkel helpt je er zo mee :)

[ Voor 10% gewijzigd door Waypoint op 09-05-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 140637 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:20:
Het is wel heel erg makkelijk een topic te sluiten ( en iemand belachelijk te maken ). Als het allemaal zo basic is waarom geeft dan niemand een antwoord waar ik iets mee kan. Dan kan het topic geloten worden omdat de juiste informatie verkregen is en niet omdat we het allemaal zo goed weten en liever kommentaar leveren dan een zinnig antwoord. als er te weinig info in een topic staat word er ook alleen maar kommentaar gegeven en als ik alles er inzet is het weer basic
dan mag jij mij mailen met uitleg waarom het onterecht is.

Even misschien een beetje bazig, maar moderators bepalen wat er wel en niet op slot gaat en als ik besloten heb dat iets niet voldoet aan de policy (zoals zelf een winkel inlopen en gewoon even een snoertje halen en daar even vragen, wat je toch alsnog moet doen) en zelf nadenken (want echt, nog steeds serieus: vragen wat een volumeknop op een subwoofer doet?!).

Als je het er niet mee eens bent, mag je me mailen, maar je gaat niet een topic zelf opnieuw openen! Dat is zegmaar een van de hoofdregels van de policy die op dit forum geldt: Policy

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.