Toon posts:

NFSU 2 splash screen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
background info: Ik zit hier op een strenge universiteit die de splash screen van NFSU 2 ietje te ver gaat ;) .

probleem: Splash screen in NFSU2 is offensive. Nu wil ik nu die splash screen veranderen. Is er een mogelijkheid om dit te veranderen (bv verwijderen of een ander plaatje erin stoppen?). En waaar is de lokatie van de splash screen?

De game is rated E en wij mogen dat hier spelen alleen omdat die splash screen iets te veel laat zien kunnen wij deze spel niet spelen :( .

iemand een oplossing? (een serieuze oplossing en aub geen domme opmerkingen over mijn school :/ ).

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Er is wel een patch in omloop om de introfilmpjes te skippen, ik weet niet of de splash screen daar ook bij hoort. Indien niet, is er denk ik weinig dat je kunt doen. Hiervoor moet je echt gaan reverse-engineeren en dat is niet helemaal legaal...

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:05:
Er is wel een patch in omloop om de introfilmpjes te skippen, ik weet niet of de splash screen daar ook bij hoort. Indien niet, is er denk ik weinig dat je kunt doen. Hiervoor moet je echt gaan reverse-engineeren en dat is niet helemaal legaal...
Nouja ik wil niks illegaals doen. Maar ik dacht meer zo van een png ofzoiets dat ik kan verwijderen verplaatsen. Of gewoon het meisje zwart kleuren :+ . Ik weet het niet. Want het is jammer dat het een E rated spel is die dan zoiets erin heeft zitten.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[rml][ multiplatform] Need For Speed Underground 2 -deel III-[/rml]
Ik wil die introfilmpjes weg! kan dat?
- Ja, download dit en kopieer de bestanden naar: "C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2\MOVIES"

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

Ik heb die patch ook gehad en dan skipt hij idd de filmpjes, maar hij zal toch eventjes moeten laden en dat gebeurd met die splash. Je zou idd echt dat plaatje moeten verwijderen/aanpassen.