Toon posts:

Videokaart + mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,

ik heb hier voor me een gforce 200 mx 2 liggen deze wil ik op een Asrock K7s41-GX gaan aansluiten maar op het agp slot staat een mooi stickertje met de tekst "Please Don't use a 3.3V AGP card on the agp slot of this m/b it may cause permanent damage"

dus mijn vraag kan deze kaart veilig op dit mobo ?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 16:28

ThaHandy

Discovery Channel

staat gewoon in de FAQ van deze topic hoor
PMG FAQ

Verwijderd

Topicstarter
op het plaatje lijkt het op een universal dus die past gewoon in het agp slot ook al is het slot 8x agp ?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Thandor

SilverStreak

Kijk anders voor de zekerheid even op de site van de fabrikant van jouw videokaart voor de specificatie.
Ik heb hier een GeForce 2 MX200 die wel AGP4x is en gewoon in AGP8x (1,5V) sloten past :)
Voor zover ik weet kunnen alle GeForce 2 MX kaarten in een AGP8x slot, maar er kan natuurlijk een uitzondering zijn ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
Thandor schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:43:
Kijk anders voor de zekerheid even op de site van de fabrikant van jouw videokaart voor de specificatie.
Ik heb hier een GeForce 2 MX200 die wel AGP4x is en gewoon in AGP8x (1,5V) sloten past :)
Voor zover ik weet kunnen alle GeForce 2 MX kaarten in een AGP8x slot, maar er kan natuurlijk een uitzondering zijn ;)
dan kan ik bekijken... de kaart is van Nvidia en AGP 8x, kwa formaat lijkt het of deze in het moederbord past, ik ben alleen bang dat er iets "stuk" gaat als ik de kaart er in steek.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het past dan werkt het ook want dan komen de voltages overheen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ is hier duidelijk genoeg over :)

Zoals je op de [faq]Registratievoorwaarden[/], waarmee je akkoord bent bevonden, had kunnen lezen is het niet de bedoeling om lukraak een topic te starten zonder enig research te plegen. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Dit topic gaat dan ook dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.