Toon posts:

Adapt icm spv c500 werkt niet, ondanks opvolging alle oplos.

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen...

Heb orange spv c500 en op storage card conform dit forum de 3 files op storage card gezet. Daarna traffic plugin geinstalleerd. Tom tom werkt op mijn toestel, alleen nu nog werkend met mijn adapt gps receiver....en dat lukt mij maar niet...

Heb instructies opgevolgd...poorten 6 en 7 opengezet en bluetooth aangezet, waarbij adapt als bt gps is ingesteld. Heb 0000 opgegeven waarna spv c500 aangeeft dat adapt gelinkt is met mijn phone.

Start vervolgens tomtom op, maar hij blijft maar aangeven dat er "geen bruikbaar gps signaal is". Wat betekent dit...Betekent dit dat ie wel goed werkt en ik geduld moet hebben( meerdere malen, lang laten aanstaan, buiten getest, maar doen, ho maar...... (wat moet ik dan wel doen, heeft iemand tips???)

Ander vraagjes over Adapt:

Als ik em aanzet dan is het rode lampje constant aan en knippert het blauwe af en toe. Soms 2, 3 x achter elkaar en daarna om de paar seconden.....Is dit goed, kan ik hieruit afleiden hoe het met de sattelieten is gesteld of wat??? Wie helpt.. wat moet ik zien als ie het goed doet???

Oh ja,ik heb nu niks gedaan met bijgeleverde software, maar zie dat er een driver op staat. Moet ik die ergens installeren of.....??? Oftewel is de Adapt direct ready for use of moet ik er nog wat mee doen om em gereedklaar te krijgen???

Heb de afgelopen dagen bijna alle berichten over tomtom en gpsreceiver gelezen en van alles uitgeprobeerd, maar het lukt me maar niet....Kan zijn dat het juiste antwoord ergens tussen staat, maar zie door bomen het bos niet meer....

Wie o wie kan mij helpen??? Alvast many thanx!!!!

Robert

Verwijderd

Beste Robbert,

Ik heb een vraagje naar aanleiding van jouw tekst: "Heb instructies opgevolgd...poorten 6 en 7 opengezet en bluetooth aangezet, waarbij adapt als bt gps is ingesteld. Heb 0000 opgegeven waarna spv c500 aangeeft dat adapt gelinkt is met mijn phone"

Ik heb ook al dezelfde stuff, kan in configuraties/bt serialportsetup ook poorten 6 en 7 openzetten en bij instellingen/bluetooth/bluetooth aangezet ( kon trouwens al bestanden via bt versturen naar andere telefoons) maar je laatste regels krijg ik niet voorelkaar, ik bedoel dus dat je adapt als bt gps in gesteld hebt en verder. Hoe doe ik dit, heb ik hier een speciaal progje voor nodig?

Ik hoop dat je me kan helpen.