Ik heb nu 5 jaar een LG Flatron 775FT (monitor staat meer aan dan niet aan). Prima scherm tot paar maanden geleden. Ik draai 1024*768 op 85hz. Als je beetje scheef kijkt zie je het scherm niet trillen. Maar dat gebeurde een paar maanden geleden wel. Na een paar dagen verdween het probleem weer. Vandaag doe ik pc aan en het valt me op dat het scherm een matte weergave heeft. Het wit is zeg maar heel lichtblauwig uitgeslagen. Het lichtbruine van GoT site aan de zijkanten is lichtgrijs. Verder zijn de letters ook niet echt scherp. Hoe witter het scherm, des te onscherper zijn de tekens.
Stekker is goed. Althans er mist 1 pinnetje maar die mist al jaren. Ik heb er een DVI convertertje opgezet met een koperdraadje er tussen maar dan nog geeft het scherm dezelfde problemen.
Is dit het begin van het einde? Hoe kan ik nou checken dat de monitor z'n beste tijd heeft gehad, zodat ik met een gerust hart een nieuwe monitor kan uitzoeken?
Stekker is goed. Althans er mist 1 pinnetje maar die mist al jaren. Ik heb er een DVI convertertje opgezet met een koperdraadje er tussen maar dan nog geeft het scherm dezelfde problemen.
Is dit het begin van het einde? Hoe kan ik nou checken dat de monitor z'n beste tijd heeft gehad, zodat ik met een gerust hart een nieuwe monitor kan uitzoeken?