Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wat voor moederbord zit er in mijn toshiba satelitte 1410

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik zou graag willen weten wat voor moederbord er in mijn toshiba satelitte 1410 304 zit en ik zou ook graag willen weten hoe ik hem kan oc.ik heb nu een intel mobile celeron proc op 1,8ghz
maar`zou ik er bijvoorbeeld ook een snellere proc in kunnen bouwen?. 8)7

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:33
moederbord moet everest( gebruik search) moeten kunnen identificeren en vervolgens kun je opzoeken wat je met dat moederbord aan upgrade mogelijkheden hebt

Specs

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Dat mobo is gewoon Toshiba OEM wat er in zit :P

En wat cpu upgrade betreft. Dat zou waarschijnlijk wel kunnen. Houd er alleen wel rekening mee dat een snellere CPU meestal warmer wordt dan je originele CPU, en dat niet elke nieuwe cpu ondersteunt *kan* worden :)

En last but not least, kijk eerst even of je CPU niet vastgesoldeerd is op je moederbord :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Uit je topicstart kan ik niet halen wat je allemaal al voor simpels geprobeerd hebt: Als je Toshiba mailt, zullen ze waarschijnlijk precies kunnen vertellen wat erin kan, als het al niet in je handleiding staat. Verder had je ook op Internet kunnen zoeken enzo, daar staat meestal ook veel info. Probeer dat eerst eens voordat je een topic opent, en doe dat dan niet in CM&E, maar een subforum waar het wat beter staat, PMG bijvoorbeeld.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.