Toon posts:

Monitor draadloos met touchscreen?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig bij iemand zijn home theather te bouwen. Ik zal even beschrijven wat er moet gebeuren.

Er moet een pc komen die over windows media center beschikt. Het maakt niet uit waar deze pc komt te staan. En dan is het de bedoeling dat je via een draadloze monitor (10inch ongeveer) door het huis kan lopen en hiermee de playlist kan bewerken of films selecteren. Dit zal dan automatisch een touchscreen moeten zijn aangezien je niet met een muis kan werken. Die pc stuurt dan de het audio/video signaal door naar de versterker. Zodat je overal muziek kan luisteren. (10kanaals versterker verdeeld over 3 zones denon avc-a1xv) En films op de tv en beamers kan kijken. Nu heb ik al gezocht naar een dergelijke monitor maar ik kan niks anders vinden dan de viewsonic.

http://www.viewsonic.com/...rsyncv210wirelessdisplay/

Dit scherm voldoet opzich wel maar is niet leverbaar in nederland. Kortom is er een alternatief of zal ik toch via een webshop zo'n scherm moeten bestellen? Alvast bedankt

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:39
Je kunt toch een pda gebruiken die draadloos aansluitbaar is op pc? pda's zijn genoeg te krijgen

Specs

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-04 18:13
een pda met remote control software

PSN: djmurcielago

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Euh wat ik hieruit merk is dat het om een geavanceerd en groot project gaat... misschien slim om het grondig aan te pakken en er een home-control oplossing aan te koppelen? Die kan gewoon alles vanuit 1 afstandsbediening, inclusief je gordijnen als je dat zou willen.