Toon posts:

mailbox scheiden op geadresseerde

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje bij het instellen van outlook.
2 verschillende domeinen maar 1 hostingpakket
mijndomein1.nl
mijndomein2.nl

de hoster verwijst bij het opvragen van een van de adressen naar dezelfde website dit is namelijk 1 hostingpakket met 2 domeinen.

Nu heb ik dus ook identieke mailboxen, een email die verzonden wordt aan
antagonist@mijndomein1.nl komt dus ook aan op antagonist@mijndomein2.nl omdat het eigenlijk dezelfde mailbox is.

Nu probeer ik de mails toch gescheiden te houden en ik ben niet in staat om 2 verschillende email accounts in te stellen, het resultaat daarvan is namelijk dat alle mail in 1 mailbox komt en de andere schijnbaar alleen forward en dus leeg blijft.

Is het mogelijk om deze mail netjes te scheiden in outlook 2003, dus dat ze gesorteerd worden op geaddresseerde (misschien de mails aan de ene geadresseerde boven de andere)

Alvast bedankt, B)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Outlook == Software geen Operating System.

Filter aanmaken werkt.
Gewoon eventjes op F1 drukken dus in Outlook.

[ Voor 26% gewijzigd door alt-92 op 08-05-2005 18:57 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
okee, ik ben nu met die filters aan het spelen. thx :)

Ik heb ook 2 verschillende systemen, 1 laptop en 1 pc.
die verwijzen naar dezelfde mailboxen maar het probleem is dat de mail alleen wordt binnengehaald op de pc die als eerste de mail binnenhaald, die andere pc ziet dan geen nieuwe berichten meer.
is het mogelijk om iets in te stellen dat de mail altijd op beide systemen binnengehaald wordt ?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan moet je de mail op de server laten staan, is een van de instellingen van je account.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Eigenlijk horen vragen over Outlook in Software Algemeen en niet in WOS maar dit is met behulp van de help en google toch wel redelijk makkelijk te vinden dacht ik zo :)
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eventjes door :)

Dit topic is gesloten.