Ik heb me zojuist bij de Bearhunters gevoegd
ROB1 en mezelf net signed up for duty bij de Joint Forces 
Zie pagina 1 voor aanmelden.
JOINT FORCES: Sweep the area!
Zie pagina 1 voor aanmelden.
JOINT FORCES: Sweep the area!
[ Voor 111% gewijzigd door D2DM op 16-05-2005 20:35 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
call me stupid maar waar kunnen we ons dan nu aanmelden?
moet me ook eens afleren om direct naar de laatste pagina van een toppic te gaan

moet me ook eens afleren om direct naar de laatste pagina van een toppic te gaan

[ Voor 77% gewijzigd door sweetdude op 16-05-2005 21:55 ]
Welk formulier moet ik nauw gebruiken, ik heb het eerste gebruikt, maar volgens mij moest dat de 2e zijn

Computing...
Als je in een subteam zit moet je het formulier gebruiken waar je een subteamnaam in kunt vullen.Theadalus schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:46:
Welk formulier moet ik nauw gebruiken, ik heb het eerste gebruikt, maar volgens mij moest dat de 2e zijn![]()
En naar de rest: Aanmelden kan in de derde post van dit topic!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Anoniem: 134660
Oepsie, ik heb me aangemeld als alleenstaand lid, terwijl ik in LA zit. Moet ik me nog een keer aanmelden, of maakt het niet zo veel uit? * Anoniem: 134660 is blond.
Oke dan, Bearhunters it will be 
[Heb me nu dubbel aangemeld, probleem?]
[Heb me nu dubbel aangemeld, probleem?]
Computing...
Whoeiiii ik zit bij de Bearhunters! Ik heb er zin an!!
Individueel user Pesr zit bij virtueel team LA en nu ook bij een virtueel stampede team.PeSr schreef:
Oepsie, ik heb me aangemeld als alleenstaand lid, terwijl ik in LA zit. Moet ik me nog een keer aanmelden, of maakt het niet zo veel uit? * D2DM is blond.
Lijkt me goed aangemeld.
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Anoniem: 86133
Funcracker, kan je dat script niet iets naar boven plaatsen in je post, want het is zo nogal moeilijk vindbaar? En kunnen we ook ergens een oveerzichtlijst vinden?
Linkje naar aanmeld-bericht.
Division BrabanderT
oeps...never mind.
De lijst die ik had gevonden lijkt me oude data te bevatten
----
sorry Pyrus
De lijst die ik had gevonden lijkt me oude data te bevatten
----
sorry Pyrus
[ Voor 136% gewijzigd door MarcyDarcy op 16-05-2005 17:42 ]
Anoniem: 63484
Na jarenlang te (bek)vechten tegen NGS, zal ik deze keer maar eventjes de Stampertjes joinen 
If you can't beat them, join them, maar dan omgekeerd of zo
Joined Whatever
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 5572
Als jij dat doet, dan meld deze stamper zich ook maar voor De Stampertjes.Anoniem: 63484 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:18:
Na jarenlang te (bek)vechten tegen NGS, zal ik deze keer maar eventjes de Stampertjes joinen

Geen 'Joint Whatever' of ander geintje dus, dus ik heet je hartelijk welkom bij Whatever
[ Voor 8% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-05-2005 18:57 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Aangemeld bij de De Stampertjes.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Eeh maaruh dat FaD kan je dat dmv van FireDeamon ook in service zetten dat ie niet gaat zeuren enzo?
Wil 't nmlk best effe draaien ipv FaH, maar dan moet 't wel in Service kunnen
Oh oh, dit komt zo niet goed. Ik gekoof dat ik nog maar ff iets onder de aandacht brengen:

Join Joint Forces! Het gezelligste Stampede #4 team!
We are higher than everyone else!

Join Joint Forces! Het gezelligste Stampede #4 team!
We are higher than everyone else!
Normaal kan je via 3th party programma's FaD als service draaienBaBoOn schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:03:
Eeh maaruh dat FaD kan je dat dmv van FireDeamon ook in service zetten dat ie niet gaat zeuren enzo?
maar ze zijn bezig met de nieuwe versie (misschien dat die er tegen/tijdens de stampede is)
in ieder geval is er reeds een beta versie uit, die het draaien als service al inbegrepen heeft
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Anoniem: 86133
Doe mee met het stampteam lepel!

lepel, als in het gebruiksvoorwerp waarmee je eten naar je mond toe verplaatst. Of eten naar je bord toe verplaatst.

Dat kan je er ook mee doen.
Lepel, het heeft geen betekenis, maar als het zo nodig moet dan is het omdat ons team alles eruit haalt wat mogelijk is, zoniet meer. Lepel omdat dat het toppunt van luxe is, een vork en een mes, natuurlijk, iedereen weet hoe dat werkt. Maar als je de lepel meester bent heb je klasse, heb je stijl.
Nutteloosheid heeft zo zijn voordeel \o/
Lepel powurr!!!!1

lepel, als in het gebruiksvoorwerp waarmee je eten naar je mond toe verplaatst. Of eten naar je bord toe verplaatst.

Dat kan je er ook mee doen.
Lepel, het heeft geen betekenis, maar als het zo nodig moet dan is het omdat ons team alles eruit haalt wat mogelijk is, zoniet meer. Lepel omdat dat het toppunt van luxe is, een vork en een mes, natuurlijk, iedereen weet hoe dat werkt. Maar als je de lepel meester bent heb je klasse, heb je stijl.
Nutteloosheid heeft zo zijn voordeel \o/
Lepel powurr!!!!1
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86133 op 16-05-2005 20:36 ]
Anoniem: 138731
Naam in stats: Fadder
(evt) Naam op GoT: Nightanimal
(evt) SubTeam: ----
Stampede Team: The Bearhunters
De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: The Bearhunters
Zijn mijn 2 koeien ook welkom??
Lets eat some raw fozzie-bear flesh
(evt) Naam op GoT: Nightanimal
Stampede Team: The Bearhunters
De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: The Bearhunters
Zijn mijn 2 koeien ook welkom??
Lets eat some raw fozzie-bear flesh
Anoniem: 37750
zoals Dikkie al mooi zei: even alle strijd weg tussen RC en NGS...samen zetten we de stampertjes op 1!
Anoniem: 70787
zooo, even maar even aangemeld, en wel voor team Lepel!
Meer leden zijn altijd welkom! (vind ik)
Meer leden zijn altijd welkom! (vind ik)
Voor ieder die met de stampertjes gaat meedoen. Het forum is te bereiken op http://forum.stampertjes.nl
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Geen idee welk team ik moest kiezen, dan is deze naam wel de meest voor de hand liggendeNaam in stats: [DPC]Loco-Motiv
(evt) Naam op GoT: Loco-Motiv
Stampede Team: Whatever
De aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: Whatever
Gronik e.a. Op jullie stampertjes forum staat op het bovenste plaatje links nog een logo van TSC van vorig jaariisschots schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:29:
Voor ieder die met de stampertjes gaat meedoen. Het forum is te bereiken op http://forum.stampertjes.nl
ssst, valt niemand opAnoniem: 138731 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:23:
[...]
Gronik e.a. Op jullie stampertjes forum staat op het bovenste plaatje links nog een logo van TSC van vorig jaar

#507 @ OGR
Zoals de afgelopen 2 jaar ben ik weer van de partij voor het enige constant aanwezig team.....
De Stampertjes!!!
Lets stamp them all.....lepels...bearhunters...joint forces...kpzee...whatever!
(vertaling: stop ze in een envelop, postzegel erop en niet vergeten om op de post te doen!)
stamp..stamp..stamp
De Stampertjes!!!
(vertaling: stop ze in een envelop, postzegel erop en niet vergeten om op de post te doen!)
stamp..stamp..stamp
Alleen om deze post al ga ik een ander team joinenBlue Rooster schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:02:
Zoals de afgelopen 2 jaar ben ik weer van de partij voor het enige constant aanwezig team.....
De Stampertjes!!!
stamp..stamp..stamp
maar welke
Hmm niet echt een fout....is een time-out ook goedFuncracker schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:35:
Als er trouwens een fout met het aanmeldingsscript mocht optreden dan kun je dat in dit topic posten.
Dan ga je toch gewoon lekker meegrazen met whatever?cleopet schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:11:
[...]
Alleen om deze post al ga ik een ander team joinen
maar welkenog geen idee. Ik vindt de reclamecampagnes tot nu toe wat tegenvallen
cleopet schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:11:
[...]
Alleen om deze post al ga ik een ander team joinen
maar welkenog geen idee. Ik vindt de reclamecampagnes tot nu toe wat tegenvallen

Dan is het toch tijd om de Joint Forces te joinen
P.S. Funcracker je website ligt er idd uit kan nu ff niet joinen.........
[ Voor 3% gewijzigd door rblok op 17-05-2005 12:34 ]
Walking on water and developing software from a specification are easy if both are frozen. - Edward V Berard
Mmmm ... dat joint forces logo valt me toch wat tegen.
Iemand een idee of er bij de teams van de tegenstanders (geen subteams dus...) al een vorm van paniek
is te bespeuren?
Iemand een idee of er bij de teams van de tegenstanders (geen subteams dus...) al een vorm van paniek
De jacht is mooier dan de vangst!
ik bezef me eigenlijk net dat ik verkeerde formulier gebruikt heb voor aanmelden.
Neem aan dat dat geen probleem op levert.

Neem aan dat dat geen probleem op levert.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Anoniem: 40595
ik krijg en error melding als ik me wil aanmelden.
zijn er teveel mensen bezig zich aan te melden, of is er iets anders aan de hand.
The Web site cannot be found
The Web site you are looking for is unavailable due to its identification configuration settings.
Please try the following:
* Click the Refresh button, or try again later.
* If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
* Click the Back button to try another link.
11001 - Host not found
Internet Security and Acceleration Server
Technical Information (for support personnel)
* Background:
This error indicates that the gateway could not find the IP address of the Web site you are trying to access.
* ISA Server: workstation.jagernet
Via:
Time: 5/17/2005 2:20:01 PM GMT
zijn er teveel mensen bezig zich aan te melden, of is er iets anders aan de hand.
The Web site you are looking for is unavailable due to its identification configuration settings.
* If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
11001 - Host not found
* Background:
This error indicates that the gateway could not find the IP address of the Web site you are trying to access.
Via:
Geen probleem hiero, kan gewoon inloggenAnoniem: 40595 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:19:toon volledige bericht
11001 - Host not found
* Background:
Via:
Bijdeweglangs, hoe krijg je het in hemelsnaam voorelkaar dat het niet goed werkt in IE en wel FireFox (meestal is het andersom)
Computing...
Theadalus schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:27:
[...]
Geen probleem hiero, kan gewoon inloggen
Bijdeweglangs, hoe krijg je het in hemelsnaam voorelkaar dat het niet goed werkt in IE en wel FireFox (meestal is het andersom)
Maaruhm.. Als mensen die in een subteam zitten zich zonder subteam hebben aangemeld is er geen man overboord. hooguit meer werk voor ons maar dat is waarschijnlijk niet eens het geval. Het is gewoon makkelijk 'voor het geval dat'
edit: Ik zal trouwens uitzoeken wat er mis is met de server
[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 17-05-2005 17:19 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Ik heb me aangemeld bij The Bearhunters!
Is er al iets van een forum ?
Anoniem: 109360
http://www.jagernet.com/Gijsh schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:51:
Ik heb me aangemeld bij The Bearhunters!Is er al iets van een forum ?
ik heb het forum gedownload bij smf, die hebben alles gemaakt.Theadalus schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:27:
[...]
Geen probleem hiero, kan gewoon inloggen
ik heb alleen het thema verandert enzo, de rest is allemaal php script.
Er ontbreekt nog een rpk in het logo en dat is maar goed ook. Het zou mensen af kunnen schrikken...Bellevue schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:51:
Mmmm ... dat joint forces logo valt me toch wat tegen.
Groetjes,
rpk
For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.
zelf,s met mijn zonnet inbel account krijg ik een time out.Anoniem: 40595 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:19:toon volledige bericht
11001 - Host not found
* Background:
Via:
dus ik kan mij niet aanmelden nog
Hmm.. Klaarblijkelijk is het er een domain server onderuit gegaan en dat was onze primary DNS 
Er wordt aan gewerkt, dus houdt goede moed!
Er wordt aan gewerkt, dus houdt goede moed!
Ik mis team optie "= geen voorkeur = behalve xxx" (soort "all, but ..."). Ik heb echt geen voorkeur maar wel een afkeur (
)
Is het ook goed als ik optie "geen voorkeur" kies en een email stuur voor mijn afkeur? Komt het zo wel goed, kan da, mag da?

Is het ook goed als ik optie "geen voorkeur" kies en een email stuur voor mijn afkeur? Komt het zo wel goed, kan da, mag da?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Is er ook een site waar ik kan zien wie waar in zit?
Dit is zo'n onoverzichtelijk zooitje!
Dit is zo'n onoverzichtelijk zooitje!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Anoniem: 30592
Ik heb al een tijdje FAD gedraaid als {TRD} GJP node voor de Noizycows(c) (vandaar dat we nu tweede in de MF stats staan
) En nu wil ik dus ook meedoen aan de stampede. Maar moet ik nu het eerste formuliertje invullen of het tweede?
Ik zou de derde nemen!Anoniem: 30592 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:50:
Ik heb al een tijdje FAD gedraaid als {TRD} GJP node voor de Noizycows(c) (vandaar dat we nu tweede in de MF stats staan![]()
) En nu wil ik dus ook meedoen aan de stampede. Maar moet ik nu het eerste formuliertje invullen of het tweede?
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
aha kijk eens aan de domeinserver doet het weer, want ik heb me aangemeld bij de bearhunters nu.
Welkom nieuwe hunters.
Helaas is er een niet nader te noemen team dat al actie tegen ons is aan het voeren

maar we zetten het lichte geschut daarvoor wel in. Afhankelijk van de acties natuurlijk, maar hier redden we het voorlopig wel mee.
Helaas is er een niet nader te noemen team dat al actie tegen ons is aan het voeren

maar we zetten het lichte geschut daarvoor wel in. Afhankelijk van de acties natuurlijk, maar hier redden we het voorlopig wel mee.

[ Voor 18% gewijzigd door sweetdude op 17-05-2005 22:47 ]
whaha lolligsweetdude schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:45:
Welkom nieuwe hunters.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is al eerder gezegd, maar is het mogelijk een tussenuitslag te kunnen zien van aangemelde leden per Team tot nu toe?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 18-05-2005 00:59 ]
Anoniem: 75580
Ik vidn jullie echt asosweetdude schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:45:
Welkom nieuwe hunters.
[afbeelding]
[afbeelding]
Whatever!
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
Ik weet niet of deze URL geheim had moeten blijven, maar in dat geval had funcracker een iets minder doorzichtige opzet moeten maken....Anoniem: 138731 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:50:
[...]
whaha lollig
Het is al eerder gezegd, maar is het mogelijk een tussenuitslag te kunnen zien van aangemelde leden per Team tot nu toe?
Dit is in ieder geval de lijst met mensen die tot nu toe gejoined zijn:
http://funcracker.net/stampede/list.php
Anoniem: 129286
Is deze lijst up-to-date ?
Ik heb me wel aangemeld (bearhunters), maar ik zie me er niet tussen staan
Nee lijst is volgens mij niet up to date. Zeker omdat mijn statsnaam fout staat. Denk dat dit nog van de vorige stampede is.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ik weet het wel bijna zeker, want ik sta bij Team Joint Forces, terwijl ik helemaal niet mee doe. Ik denk dat Funcracker de mensen van de vorige stampede is vergeten weg doen ofzo. De statsnaam is ook precies zelfde als die van de vorige stampede voor mij.
Anoniem: 58287
Volgens mij bestonden wij van KPZee nog niet de vorige stampede
Het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat men alleen de kopjes nog maar aangepast heeft en de rest nog niet
Volgens mij is dat idd wat er reeds gedaan is, de gegevens van vorige keer, met de namen van de teams aangepast. Ik mis trouwens nog het team Lepel...
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Nee volgens mij is die lijst niet up2date.Anoniem: 129286 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 08:59:
Is deze lijst up-to-date ?
Ik sta er nl nog niet op en heb me gister aan het eind van de dag opgegeven.
Walking on water and developing software from a specification are easy if both are frozen. - Edward V Berard
KPZee Olé Olé!
Dat is mijn keuze geworden. Kweet in Fritsnaam niet waar die afkorting voor staat maar
het lijkt me een beetje de Underdog Onder De Stampede Teams te worden
Dat is mijn keuze geworden. Kweet in Fritsnaam niet waar die afkorting voor staat maar
het lijkt me een beetje de Underdog Onder De Stampede Teams te worden
Division BrabanderT
Anoniem: 58287
Koeionerende Power Zwetsers
Door drukte op school heb ik nog niet veel aan promotie gedaan, maar ik zit wel regelmatig 's avonds in #kpzee op irc.sorcery.net kom eens een keer gezellig langs zou ik zeggen 
We zijn wel bezig met het opzetten van site/logo/forum hopelijk gaat dat deze week nog lukken
We zijn wel bezig met het opzetten van site/logo/forum hopelijk gaat dat deze week nog lukken
LOL 
Ik heb geen fout gemaakt met die lijst want ik heb die link niet zelluf ergens hier gepost of wel dan?
Maar goed. Ik heb de lijst aangepast zodat hij vanaf nu wel een real-time overzicht geeft van de aanmeldingen.
Dus voor hen die hem hadden gemist: De aanmeldingen tot op heden
p.s. Mensen die een geen voorkeur hebben maar wel een team dat ze niet willen joinen mogen dat naar mij mailen. funcracker AAPJE dutchpowercows.org.
Ik heb geen fout gemaakt met die lijst want ik heb die link niet zelluf ergens hier gepost of wel dan?
Maar goed. Ik heb de lijst aangepast zodat hij vanaf nu wel een real-time overzicht geeft van de aanmeldingen.
p.s. Mensen die een geen voorkeur hebben maar wel een team dat ze niet willen joinen mogen dat naar mij mailen. funcracker AAPJE dutchpowercows.org.
[ Voor 19% gewijzigd door Funcracker op 18-05-2005 12:46 ]
tnx funcracker
die lijst ziet er al wat beter correcter uit
die lijst ziet er al wat beter correcter uit
De GP-mannen zijn volop (dubbel) vertegenwoordigd bij de Bearhunters
Computing...
Ah perfect man, dit is een mooi overzicht, Well doneFuncracker schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:42:
LOL
PS: * Anoniem: 138731 heeft voorlopig kanaaltje #The_Bear_hunters @ sorcery gereserveerd voordat we concurrentie krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 18-05-2005 14:23 ]
Mooi overzicht al . Ik mis echter nog van heel veel personen ik welk subteam ze zitten.
Noem me een 'antf*cker', maar ik wil graag in het stampedeteam met de grootste diversiteit aan users/subteams.
Noem me een 'antf*cker', maar ik wil graag in het stampedeteam met de grootste diversiteit aan users/subteams.
Strix (Skullflame)
eens ismcB schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:03:
Mooi overzicht al . Ik mis echter nog van heel veel personen ik welk subteam ze zitten.
ben het ook niet eens met een van de namen.... maar laat ik die discusie maar niet doen opwaaien
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Stamp mee! Join KPZee!
Wie laten zich niet koeioneren???
De Koeionerende Power Zwetsers!!!
^^ * Mark83 heeft ze gejoined
Anoniem: 134660
Hey Funcracker, kan je misschien handmatig mijn subteam aanpassen? * Anoniem: 134660 zit bij Los Alcoholicos.
Verder ziet het er top uit
zit met hetzelfde probleem moet alleen bij Switch zitten ipv los alcoholiosAnoniem: 134660 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:18:
Hey Funcracker, kan je misschien handmatig mijn subteam aanpassen? * sweetdude zit bij Los Alcoholicos.
Anoniem: 63996
ik ook ???Mark83 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:11:
Stamp mee! Join KPZee!
Gooi mij ook maar ergens in een team. Mijn FaD account is "[DPC] TheBorg".
Anoniem: 109360
Ja, wij kunnen er wat vanTheadalus schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:12:
De GP-mannen zijn volop (dubbel) vertegenwoordigd bij de Bearhunters
Funcracker al gemaild
Zie de derde post van dit topic.. daar kunt u zichzelf aanmelden..TheBorg schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:39:
Gooi mij ook maar ergens in een team. Mijn FaD account is "[DPC] TheBorg".
The BeerHunters 
heb me net maar even aangemeld. Eigenlijk alleen maar om bij een ander team dan Geertjuh te zitten
Die is trouwens vergeten erbij te vermelden dat die in het huidige subteam Division Brabant zit. Het team waar ik ook nog in moet komen
heb me net maar even aangemeld. Eigenlijk alleen maar om bij een ander team dan Geertjuh te zitten
en zonder uitzonderingDe aanmelding is geslaagd. Welkom bij Stampede team: = geen voorkeur =
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
De hoeveelheid text schrok me een beetje af, maar ik ben aangemeld.chickn schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:14:
Zie de derde post van dit topic.. daar kunt u zichzelf aanmelden..
The Bear hunters is hetWitlof schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:45:
The BeerHunters
heb me net maar even aangemeld. Eigenlijk alleen maar om bij een ander team dan Geertjuh te zittenDie is trouwens vergeten erbij te vermelden dat die in het huidige subteam Division Brabant zit. Het team waar ik ook nog in moet komen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 18-05-2005 22:51 ]
OoohAnoniem: 138731 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:34:
[...]
The Bear hunters is hetU bent welkom op irc: #The Bear hunters @sorcery.net en jagernet.com
Maar uhm, verwacht niet te veel van mij. Wilde gewoon wel bij een team zitten na de vorige stampedes redelijk teamloos gedaan te hebben
Het kan aan mij liggen maar de website doet het niet zo goed of er staat rare content op:
The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.
[ Voor 21% gewijzigd door Witlof op 18-05-2005 23:00 . Reden: Website ]
Pavla joined... whatever!
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Shit, helemaal vergeten... [TEB]Fear-factoR springt weer op de fiets bij whatever!
Nu BaDu nog ff schoppen zodat hij eindelijk de bestanden voor het forum terugzet.
Nu BaDu nog ff schoppen zodat hij eindelijk de bestanden voor het forum terugzet.
Heel goed! Welkom! En dat de FAD weiden maar erg groen mogen beginnen en aan het einde van de stampede dor en verlatenPavla schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 07:57:
Pavla joined... whatever!
Hmm ja dat zou weer een voorstelrondje intikken schelen!Fear-factoR schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:42:
Shit, helemaal vergeten... [TEB]Fear-factoR springt weer op de fiets bij whatever!
Maarre dan mag BaDu eerst wat wissen zo te zien :
code:
1
2
3
4
| Sorry, deze directory is in verband met een gebrek aan webspace gewist. Dader: BaDu Datum: 06-02-2004 Backup: Aanwezig bij BaDu |
Tja, dat krijg je he, als je het als tijdelijke Bananen-opslagplaats gebruikt
Division BrabanderT
is er een stampede team dat mij wil hebben,
mij maakt het namelijk niet zo veel uit.
FIFO
ik join Joint Forces
mij maakt het namelijk niet zo veel uit.
FIFO
ik join Joint Forces
[ Voor 17% gewijzigd door MetalfanBlackness op 19-05-2005 15:56 ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Zet je krabbel en stap in de wondere wereld die Joint Forces heet
* Elteor schrikt wakker in z'n boom, pakt een banaan en kijkt eens even in het rond ....
Tijd om te kijken of Whatever weer mee gaat doen ?
Hmm, redelijk aan de late kant zo te zien ........
Aanmelden dan maar
Aanmelden dan maar
Ik denk dat onze hostingprovider er niet zo'n groot probleem van maakt als we tijdelijk enkele mb's extra verbruiken (alles in goed overleg natuurlijk)idef1x schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:37:
Hmm ja dat zou weer een voorstelrondje intikken schelen!
Maarre dan mag BaDu eerst wat wissen zo te zien :
code:
1 2 3 4 Sorry, deze directory is in verband met een gebrek aan webspace gewist. Dader: BaDu Datum: 06-02-2004 Backup: Aanwezig bij BaDu
En BaDu heeft van alles nog een backup staan, dus dat komt wel goed denk ik.
Ik zal 'm vanavond ff van z'n tak schoppen, zodat ie aan het werk gaat
de server was op zijn plaat gegaan.Witlof schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:58:
[...]
Het kan aan mij liggen maar de website doet het niet zo goed of er staat rare content op:
[...]
The previous system shutdown at 6.22.00 PM on 5/18/2005 was unexpected
Type: error
eventID: 6008
0000: 000507d5 00120003 00160012 01df0000
0010: 000507d5 00120003 00160010 01df0000
maarja het is een windows server dus het was niet geheel onverwachts

maar het draait weer zonder rare content.

Anoniem: 101491
Jukie stamperdestampt ook weer vrolijk mee \o/
Dat de meest wijze prutsers moge winnen
...
(me en mijn teampje dus
)
Dat de meest wijze prutsers moge winnen
...
(me en mijn teampje dus
Anoniem: 116250
En ik wil me ook aanmelden bij Whatever ;-)Elteor schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:21:
* Elteor schrikt wakker in z'n boom, pakt een banaan en kijkt eens even in het rond ....
Aanmelden dan maar