Toon posts:

Advies voor een Home Theater set

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben een tijdje terug naar een hobo HiFi winkel geweest. Gisteren naar een winkel in Waalwijk.

Mijn budget is 1500 tot 2000,- euro voor een uiteraard goed Home Theater Set. Er is echter zoveel te verkrijgen op dit gebied dat ik gisteren en de vorige keer niet goed op de hoogte ben gebracht wat het verschil is tussen de verschillende merken. Ik ben eigenlijk op zoek naar het vogende:

Dvd-Speler
Reciever
2 Front speakers
1 Subwoofer
2 Rear speakers

Weet iemand een leuke combinatie voor dit bedrag?
Of waar ik op moet letten als ik deze spullen koop?
En weet er iemand een leuk blad waarin dit soort artikelen vergeleken worden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 17:39 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:14

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het kopen van hifi kan heel lastig zijn als je er helemaal niets vanaf weet. Maar we willen liever niet elke week van iemand dezelfde vraag krijgen, als wij niet weten wat jij mooi vindt en wat niet. Je moet dit zelf gaan beluisteren in de winkel.

Als je een goed beeld hebt, kan je er een topic over openen. Lees eerst even dit topic door, daar staan wat tips in: Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen

Lees ook even de Policy over dit onderwerp. je mag uiteraard wel vragen stellen, maar het is niet de bedoeling om eerst vragen te stellen en dan pas te gaan luisteren, dat willen we graag andersom.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.