Toon posts:

Is Terratec EWX 24/96 ook geschikt voor spellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de Terratec Soundsystem EWX 24/96 ook geschikt voor spellen en uiteraard waarschijnlijk geschikt voor een AMD Athlon Thunderbird => 1000 Mhz i.p.v. een Soundblaster Live. Ben van plan meer in audio bewerking te gaan doen zodoende. :?

Verwijderd

Niet doen, het is echt een prima geluidskaart hoor maar dan ook alleen geluid, geen toeters en bellen.
En ff tussen ons ik zou ff wachten met kopen want de drivers zijn nog kut op het moment, ik mail me helemaal gek met terratec maar krijg geen echte antwoorden, "in de loop van het jaar komen er echte win 2k WDM drivers, dus nog ff wachten" ofzoiets.

Verwijderd

Topicstarter
Wat mag dan een uitstekende kaart zijn voor bewerking van geluid en ook voor spellen, met hoge kwaliteit die ook goed overweg kan met een AMD Thunderbird :?

Verwijderd

Begrijp me niet verkeerd de EWX 24/96 is absoluut een top kaart voor semi proffesioneel gebruik, kan prima overweg met AND maar heeft alleen wat driver problemen met win 2k.
Trouwens toen ik mijn vorige reaktie hier tikte zag ik tot mijn verbazing een nieuwe driver staan op terratec's site en hij is iets beter maar nog geen echte WDM driver maar in het readmetje stond dat die nu snel zou komen, Joepie.......

O ja ff over je vraag, ik delk dat die combinatie niet bestaat spelletjes en prof audio, ik heb er voor spelletjes een Terratec DMX Xfire 1024 in zitten en dat werkt perfekt.

Terratec rules (nou alleen de drivers nog he)

Verwijderd

Topicstarter
Oke maar je zegt dus voor spellen geen EWX 24/96 mischien dan een Terratec DMX die mischien beter is voor spellen en ook hoogstaande audio kan bieden alleen vind ik het jammer van die EWX, leek me een perfecte kaart voor mijn en ook voor spellen hoeft toch niet 12D 5.1 digital voor spellen te hebben hoor. Als hij maar spel geluid kan laten horen, en die windows 2000 drivers zijn niet echt belangrijk hoor, als ze er maar zijn voor Millennium. |:(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tja, als je met stereo genoegen neemt is iedere kaart OK, ik ken geen kaarten die geen stereo aan kunnen... Dusseuh, dat gaat wel goed denk ik zo...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1