[XP] Opstartprobleem na Installatie .NET Framework

Pagina: 1
Acties:

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 14:08
Ik kan na de installatie van het .NET Framework op mijn pc (WinXP +SP2) niet meer opstarten. Hij blijft hangen bij het welcome scherm van windows xp en ik hoor een piep uit mijn computer komen, wat aangeeft dat mijn geluid het dan ook niet doet.

Ik heb nu hetzelfde probleem als ik met Microsoft Antispyware een bepaald soort spyware probeer te verwijderen (Transpond Bolger ofzo, van die Aurora popups). Na de verwijdering van deze spyware wil mijn PC op exact dezelfde manier niet opstarten.

Weet iemand misschien waar het aan kan liggen of wat ik kan doen om dit op te lossen?

Groetjes coen

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

In safe mode opstarten (F8) en dan (eventueel) die .NET framework verwijderen ?

Wat gebeurt er dan? Eventueel handig zijn foutmeldingen in je eventviewer hier te melden.

Is je systeem spyware vrij? Kan je testen met Hitman Pro (http://www.hitmanpro.nl/)

Kortom, meer info nodig. Ook hardware info kan handig zijn.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Ik zet het OS nog even in je topictitel zoals je ook in Windows Operating Systems - FAQ kunt lezen.
Verder mis ik nog wat je zelf al allemaal geprobeerd hebt. Kun je wel in safe mode starten?