Ik heb een probleem. Ik heb een ftp server via via maar die is een aantal weken geleden gecrashed. Nu is deze weer gemaakt en mijn account staat er ook weer op. Nu is alleen het rare dat hij het bij de beheerder van de server wel werkt en bij mijn vriendin der pc die thuis ook staat ook werkt.
Maar bij mij niet.
We zitten beiden op dezelfde modem en router, dus die zijn goed. Nu draai ik met Media Center Edition. Dit heeft voorheen gewerkt maar nu dus niet meer
Heeft iemand mischien een tip. Ik heb een Antivirus programma draaien, maar geen firewall oid. Die van windows staat ook uit.
Dit is de foutmelding die hij geeft als ik wil inloggen via IE:

Ik heb ook cuteFTP & FlashFXP geprobeerd, maar dit loste het probleem ook niet op. CuteFTP geeft bijvoorbeeld dit probleem aan.
Ik heb in mijn modem en router gekeken, maar alle poorten staan gewoon open en ook als ik de router er tussenuit lost dit niets op. Ook systeemherstel bied geen oplossing.
Maar bij mij niet.
We zitten beiden op dezelfde modem en router, dus die zijn goed. Nu draai ik met Media Center Edition. Dit heeft voorheen gewerkt maar nu dus niet meer
Heeft iemand mischien een tip. Ik heb een Antivirus programma draaien, maar geen firewall oid. Die van windows staat ook uit.
Dit is de foutmelding die hij geeft als ik wil inloggen via IE:
Ik heb ook cuteFTP & FlashFXP geprobeerd, maar dit loste het probleem ook niet op. CuteFTP geeft bijvoorbeeld dit probleem aan.
code:
1
2
| ERROR:> Can't connect to remote server. Socket error = #10022. STATUS:> Waiting 30 seconds... |
Ik heb in mijn modem en router gekeken, maar alle poorten staan gewoon open en ook als ik de router er tussenuit lost dit niets op. Ook systeemherstel bied geen oplossing.