Toon posts:

vpn opzetten lukt gewoon niet

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nieuw op tweakers en heb de huisregels goed gelezen maar ik heb een groot probleem voor een van mijn klanten.

hardware :
intel xeon server met 1024 gb ram
operating system = 2003 enterprise
linksys befvp41
spoudtouch ISDN ( 510i) in bridged mode

doelstelling medewerkers moeten via eeen vpn documenten kunnen ophalen / inzien etc.

ik heb allerlei forums van linksys en google gelezen maar ik krijg geen verbinding met mijn vpn server en als ik het lokaal probeer dan is het geen probleem dan doet ie het zonder problemen. ik heb de helpdesk van linksys ook al gebeld maar die kunnen me geen goede ondersteuning bieden. dus ga ik maar op tweakers een vraagje neerleggen heeft iemand hier ervaring mee ????

_/-\o_

Verwijderd

Wat is de bedoeling, gaat je Windows 2003 bak de VPN-connecties afhandelen of de router? Als je het die 2003 bak wil laten doen moet je wel de juiste poorten open zetten.

edit: ik zie zojuist dat die befvp41 een vpnrouter is, dus die zul je wel willen gebruiken ;) Maar het "ik krijg geen verbinding" is te vaag om ook maar iets te kunnen zeggen, wát gaat er mis? :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 13:53 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
[rml][ 2003]Howto: Setup VPN server[/rml]
HOWTO : Inkomende VPN verbinding
HOWTO: Windows VPN verbinding maken

Begin eerst maar even wat te lezen. Er is op dit forum heel vbeel over te vinden. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukte daar niet bij, en wat voor problemen heb je daar specifiek mee? Dat willen we wel graag weten. Lees daarover op je gemak Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy - Network Troubleshooting goed over na :) Ook FAQ - Network Troubleshooting bevat veel nuttige info. Welkom op GoT :)

Heeft je vorige topic, vpn probleem , hier misschien ook wat mee te maken? Dan zou het handig zijn dat je je topicstart nog even aanvult met de daar aangegeven informatie. Of anders daar verder gaat, ook al is het laatste bericht van drie maanden geleden :P

[ Voor 18% gewijzigd door sanfranjake op 08-05-2005 15:01 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.